مشخصات باتری و سرعت شارژ گلکسی A33 5G فاش شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سامسونگ قرار است اواخر سه ماه نخست سال جاری از گوشی گلکسی A33 5G رونمایی کند به همین دلیل امروز شاهد افشای مشخصات باتری و شارژر آن بودیم.

مشخصات باتری و سرعت شارژ گلکسی A33 5G فاش شد

سامسونگ قرار است اواخر سه ماه نخست سال جاری از گوشی گلکسی A33 5G به عنوان میان رده تازه خود رونمایی کند. این گوشی که با شماره مدل SM-A336B در وب سایت های صدور گواهی حضور پیدا می نماید روز گذشته با همین شماره مدل در وب سایت FCC نیز دیده شد تا از بخشی از مشخصات فنی مهم آن مطلع شویم.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی FCC، باتری گلکسی A33 5G باید 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر آن هم 25 واتی باشد. شماره مدل این باتری EB-BA336ABY است که پیش از این در فهرست Safety Korea نیز شاهد آن بودیم. بنابراین می توانیم با اطمینان بگوییم که میان رده مورد انتظار شرکت کره ای قطعا به باتری 50001 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اما خبر بهتر اینجاست که شارژری که قرار است به همراه این محصول عرضه گردد 25 واتی است. حتی در گوشی های میان رده قدرتمندتر از گلکسی A33 5G هم چنین لطفی به کاربر نمی گردد. برای مثال گلکسی A52، یا حتی مدل های قدرتمندتر نظیر گلکسی S20 فن ادیشن و بسیاری از گوشی های دیگر که با شارژر 15 واتی راهی بازار شدند علی رغم اینکه از شارژر 25 واتی پشتیبانی می کردند.

از سایر مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر 6.4 اینچی +FHD آن اشاره نمود که پنلی از جنس AMOLED دارد. روی پنل پشتی شاهد چهار دوربین هستیم که به احتمال بسیار فراوان شامل دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و سنجش عمق می شوند. روی پنل جلو هم یک دوربین سلفی با طراحی U شکل تعبیه شده است که از مشخصات آن خبری نداریم.

نکته جالب توجه اینجاست که گلکسی A33 5G علی رغم اینکه یک میان رده سطح میانه به شمار میرود اما سامسونگ تصمیم گرفت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را برای آن در نظر نگیرد. قسمت بدتر ماجرا اینجاست که خبری از جک هدفون 3.5 میلی متری هم در آن نیست تا کاربر مجبور گردد برای مدل هایی با رابط USB-C یا هدفون های بی سیم هزینه کند.

همانطور که گفته شد، انتظار می رود گلکسی A33 5G اواخر سه ماه نخست سال جاری رونمایی گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2017

به "مشخصات باتری و سرعت شارژ گلکسی A33 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات باتری و سرعت شارژ گلکسی A33 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید