راهنمای خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ؛ خوش قیمت و کاربردی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یکی از فضاهای ذخیره سازی نسبتا نو، Ssd یا solid-state drive است که به دو صورت اینترنال و اکسترنال مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به معرفی 10 مورد از برترین اس اس دی های اکسترنال سامسونگ خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ؛ خوش قیمت و کاربردی

معیار خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ

افراد به دلایل مختلف اقدام به خرید هارد ssd می نمایند. در ادامه مطلب به آنالیز بعضی از نکات مهم حین خرید یک هارد اس اس دی اکسترنال سامسونگ می پردازیم تا به شما در انتخاب برترین گزینه یاری کنیم.

برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ: سرعت انتقال

سرعت انتقال یکی از مهم ترین مسائل در حین انتخاب برترین ssd اکسترنال است. به خصوص اگر کار شما به گونه ای است که به طور مدام باید اطلاعات مختلف را به هارد یا از روی هارد به سیستم منتقل کنید، پس سرعت انتقال موضوع مهمی برای انتخاب هارد است. اگر ssd مورد نظر شما از سرعت مناسبی برای انتقال داده ها برخوردار نباشد، باعث کاهش سرعت و بهره وری خواهد شد.

قابلیت حمل در حین انتخاب برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ

اگر قصد جابجایی و حمل و نقل هارد ssd خود را دارید، باید در پی انتخاب درایور خارجی سبک و قابل حمل باشید. اغلب هاردهای اکسترنال دارای وزن کمی هستند، اما هرچه هارد از نظر میزان کوچکتر و با وزن مناسب باشد برای افرادی که احتیاج به جابجایی دارند، گزینه مناسب تری است.

مقاومت در برابر ضربه، آب و شوک

در قسمت های قبل در خصوص سرعت انتقال و بعلاوه قابلیت حمل صحبت کردیم، مورد بعدی در انتخاب هارد اس اس دی اکسترنال، دوام و مقاومت این وسایل در برابر ضربه، آب و شوک است. اغلب هاردهای اس ای دی اکسترنال سامسونگ، از برترین امکانات برای مقاومت برخوردار هستند و به این ترتیب نگرانی های شما بابت آسیب احتمالی به دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهند.

سازگاری

سازگاری درایو در انتخاب مورد مهم دیگر است. در واقع اگر قرار است هارد ssd اکسترنال شما هم در دستگاه های مک و هم در ویندوزی مورد استفاده قرار گیرد ضروری است تا با هر دو دستگاه سازگاری داشته باشد.

ظرفیت ذخیره اطلاعات

هدف از خرید برترین ssd سامسونگ چیست؟ در واقع هدف اصلی از خرید هر هارد ssd ذخیره و جابجایی اطلاعات است بنابراین این دستگاه باید دارای ظرفیت کافی برای ذخیره اطلاعات باشد. بنابراین انتخاب هارد با ظرفیت مناسب یکی از مهم ترین اقدامات پیش از خرید هارد اکسترنال است. تصور کنید یک هارد با سازگاری و مقاومت و سرعت انتقال بالا تهیه نموده اید اما هارد مذکور فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات شما را ندارد. بنابراین قبل از خرید هارد به ظرفیت آن نیز دقت کنید. تا به این بخش از مقاله به بعضی از موارد مهم در خرید هارد و قابلیت های ضروری آن اشاره نمودیم. در ادامه مطلب به سراغ معرفی 10 مورد از برترین هاردهای اس اس دی اکسترنال سامسونگ خواهیم رفت.

برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ: اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل Portable SSD T7 Shield ظرفیت چهار ترابایت

اولین مورد از فهرست برترین اس اس دی های اکسترنال سامسونگ، اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل Portable SSD T7 Shield است. این هارد اکسترنال نسبتا گران با داشتن ظرفیت 4 ترابایت، قابلیت ذخیره سازی حجم زیادی از اطلاعات را دارد. وجود گواهی نامه IP 65 به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه مذکور در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت می گردد. وزن این دستگاه تنها 98 گرم است که حمل و نقل را تا حد بسیار زیادی راحت می نماید. در نهایت رابط USB 3.2 به کار رفته در این دستگاه نیز باعث شده تا سرعت انتقال چیزی حدود 9.5 برابر سریع تر از دستگاه های نسخه های پیشین باشد.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل T7 ظرفیت 2 ترابایت

یکی دیگر از برترین هارد های اکسترنال ssd، هارد سامسونگ مدل T7 ظرفیت 2 ترابایت است. فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این دستگاه باعث شده تا این هارد تبدیل به گزینه مناسبی برای کنسول های بازی، رایانه های شخصی ویندوزی یا مک و بعلاوه تلویزیون های هوشمند گردد. علاوه بر موضوعات ذکر شده، بدنه آلومینیومی به کار رفته در این دستگاه نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و نگرانی ها بابت ضربه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل Portable T7 Shield ظرفیت دو ترابایت

در بین برترین ssd های سامسونگ باید به مدل Portable T7 Shield با ظرفیت دو ترابایت اشاره نمود. این دستگاه با رنگ های مختلف در خبرنگاران موجود است. برای افرادی که در پی یک دستگاه مقاوم در برابر گرد و غبار و نفوذ آب هستند، این هارد می تواند گزینه مجذوب کننده و قابل توجهی باشد. سرعت انتقال اطلاعات در این هارد 1050 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات در آن 1000مگابایت بر ثانیه است که این موضوع نیز می تواند تبدیل به یکی از دلایل مهم برای خرید این دستگاه گردد.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل Portable T7 Shield ظرفیت یک ترابایت

به سراغی یکی دیگر از برترین هاردهای ssd اکسترنال سامسونگ می رویم، مدل Portable T7 Shield که ظرفیتی برابر یک ترابایت دارد. به گفته سامسونگ این دستگاه می تواند ضربه ناشی از سقوط از ارتفاع سه متر را تحمل کند. این موضوع به علت پوشش پلاستیک به کار رفته روی بدنه آلومینیومی هارد مذکور است. علاوه بر آن این دستگاه نیز همچون مدل های 2 و 4 ترابایتی دارای استاندارد IP65 است که مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را تضمین می نماید.

رسانش الکتریکی Portable T7 Shield پایین است. حال بیایید به آنالیز سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این دستگاه بپردازیم. این مورد از فهرست برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ، دارای سرعت خواندن 1050 و سرعت نوشتن 1000 مگا بایت بر ثانیه است که به شما در انتقال داده ها در زمان کم یاری شاسان توجهی خواهد نمود.

برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل T7 ظرفیت 500 گیگابایت

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل T7 ، یک گزینه مجذوب کننده برای آن دسته از افرادی است که در پی یک اس اس دی با ظرفیت میانه هستند. این دستگاه مجذوب کننده با داشتن سرعت نوشتن اطلاعات تا 1000 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن آن ها تا 1050 مگابایت بر ثانیه، توانسته جایگاه خود را در فهرست خرید بسیاری از افراد تثبیت کند. اگر بخواهیم به سایر ویژگی های این مورد از برترین ssd های سامسونگ اشاره کنیم، باید مواردی مثل وزن پایین و برابر با 58 گرم، مقاومت در برابر شوک، قابلیت رمزگذاری و رابط تایپ C را در نظر بگیریم. شما می توانید با استفاده از لینک زیر، این محصول را از فروشگاه خبرنگاران تهیه کنید.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل x5 ظرفیت 1 ترابایت

برای بسیاری از افراد که به طور تخصصی احتیاج به هارد اس اس دی اکسترنال دارند، اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل x5 یکی از برترین گزینه ها است. این دستگاه به تاندربولت 3 و رابط تاندربولت 3 و NVMe X5 مجهز شده تا هارد مذکور از تکنولوژی روز برخوردار باشد. انتقال اطلاعات تا 2800 مگابایت بر ثانیه و محافظت در برابر حرارت را می توان از سایر ویژگی های این دستگاه دانست.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل T7 Touch ظرفیت 1 ترابایت

در پی اس اس اس دی اکسترنال سامسونگ با قابلیت امنیت بیشتر هستید؟ حافظه SSD اکسترنال سامسونگ مدل T7 Touch یکی از برترین انتخاب های ممکن است. شرکت سامسونگ برای این دستگاه حسگر اثر انگشت تعبیه نموده تا امنیت آن بیش از قبل گردد. این حسگر در کنار عواملی مثل ظرفیت حافظه یک ترابایتی، پشتیبانی از USB 3.2 Type C و در نهایت نوشتن اطلاعات با سرعت 1050 مگابایت بر ثانیه باعث شده تا این دستگاه تبدیل به همراهی مطمئن برای افراد گردد.

حافظه SSD اکسترنال سامسونگ مدل T5 ظرفیت 2 ترابایت

برای افرادی که در پی یک هارد اکسترنال با کیفیت و خوش ساخت هستند، حافظه SSD مدل T5 می تواند گزینه مناسبی باشد. این هارد باکیفیت، مقاومت بالایی در برابر لرزش دارد و اطلاعات را با سرعت بسیار بالایی منتقل می نماید. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه محبوب، قابلیت اتصال به پلی استیشن 5 است.

حافظه SSD اکسترنال سامسونگ مدل T3 ظرفیت 500 گیگابایت

به سراغ یکی دیگر از برترین اس اس دی های اکسترنال سامسونگ می رویم. حافظه SSD اکسترنال سامسونگ مدل T3 ظرفیت 500 گیگابایت که با سیستم عامل های مختلف سازگار است و به راحتی می توانید آن را به دستگاه های مختلف متصل کنید. این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی قوی و محکم است که آن را در برابر ضربه تا حد زیادی مقاوم می نماید. علاوه بر موضوعات ذکر شده، قابلیت پشتیبانی داخلی و رمزگذاری سخت افزاری از دیگر ویژگی های این هارد اکسترنال است.

اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل PORTABLE T7 ظرفیت دو ترابایت

پایان به آخرین هارد از فهرست خود رسیدیم. اس اس دی اکسترنال سامسونگ مدل PORTABLE T7 که با ظرفیت دو ترابایت خود توانسته یکی از برترین هاردهای حال حاضر سامسونگ باشد. این دستگاه حرفه ای علاوه بر قابلیت رمزگذاری و امکان اتصال به انواع دستگاه های مختلف، سرعت انتقال اطلاعات تا 1050مگابایت بر ثانیه را نیز دارد.

راهنمای خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ؛ سخن پایانی

در این مقاله به آنالیز چند مورد از برترین اس اس دی های اکسترنال سامسونگ پرداختیم. انتخاب هارد اس اس دی به موارد مختلفی بستگی دارد. برای مثال ظرفیت، سرعت انتقال داده، مقاومت و … که توجه به این موضوعات در انتخاب دستگاه اهمیت زیادی دارد. شما تا کنون از کدام یک از این هاردهای اکسترنال استفاده نموده اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به وسیله کامنت با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2267

به "راهنمای خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ؛ خوش قیمت و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین اس اس دی اکسترنال سامسونگ؛ خوش قیمت و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید