مهابادی: پورحیدری و گواردیولا الگوهای من هستند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فجرسپاسی شیراز با شکست دادن فولاد در جام حذفی، تنها تیم لیگ های پایین بود که یک تیم لیگ رجحان را حذف کرد. راهنمایی فجری ها بر عهده داود مهابادی است، مربی ای که چند سال قبل به عنوان سرمربی گهر درود این تیم را به لیگ برتر آورد و پیش از آن هم روزهای خوبی با فجر در لیگ برتر داشت. او حالا می خواهد فجر را بعد از سال ها دوباره لیگ رجحان کند.

مهابادی: پورحیدری و گواردیولا الگوهای من هستند

مهابادای در خصوص شکست دادن فولاد و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگاران ورزشی پاسخ می دهد.

فکر می کردید فولاد را حذف کنید؟

ما هیچ هدفی به جز شکست دادن فولاد نداشتیم و چند روز قبل از بازی هم این را به بازیکنان گفتم. آنها می دانستند در این مسابقه با چه ذهنیتی فوتبال بازی نمایند و پیروزی در این مسابقه برای ما بسیار حیثیتی و مهم بود. ما دو بار از فولاد عقب افتادیم ولی در هر دو بار جبران کردیم و دو تیم تا خاتمه 120دقیقه فوتبال جانانه و پرفشاری را به نمایش گذاشتند.

برتر از فولاد بودید؟

ما یک بازی تاکتیکی انجام دادیم، کمترین موقعیت را به تیم فولاد دادیم و با کوشش بازیکنان به مرحله بعد رفتیم. حالا مهم این است که در بازی های بعدی هم با ذهنیت قوی تری بازی کنیم و دوباره شایستگی خودمان را نشان دهیم. هدف ما این است که به مراحل بالاتر برویم.

آیا فجر سپاسی به لیگ برتر صعود خواهد نمود؟

سال جاری 8تیم برای صعود به لیگ برتر شانس دارند. تیم ما از لحاظ بودجه و امکانات با خیلی از تیم ها قابل قیاس نیست. اکثر بازیکنان فجر سرباز هستند و 5بازیکن آزاد هم داریم. خوشبختانه شرایط فنی تیم خوب است ولی برای صعود به لیگ برتر احتیاج به حمایت مسئولان داریم.

بیشترین پولی که به یک بازیکن داده اید چقدر است؟

ما 5بازیکن آزاد داریم که در مجموع قرارداد این پنج نفر 450میلیون تومان است، بازیکنان سرباز هم ماهی 2میلیون حقوق می گیرند که پول قرارداد آنها هم در مجموع 400میلیون می گردد. بودجه فجر برای پرداخت پول بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تمام عوامل تیم 1.5میلیارد تومان است و بازیکنان ما تا الان در مجموع 96میلیون تومان دریافتی داشته اند. این در حالی است که کادر فنی، سرپرستی، پزشکی و... پولی دریافت نکرده اند. باید از زحمات همکارانم از جمله آقایان اسماعیل زارع، صادقی، غلام زاده، قاسم زاده، احتشام ساسانی، امین زارع و عباس زارع تشکر کنم. امیدوارم زحمات ما نتیجه بدهد و با حمایت مسئولان به لیگ برتر صعود کنیم.

آیا در مربیگری به حقتان رسیده اید؟

خیر، ولی کوشش می کنم تا به هدف هایم برسم.

آیا در مربیگری الگویی دارید؟

از لحاظ اخلاقی الگوی من مرحوم پورحیدری است که انسان صبوری بود. از لحاظ فنی هم گواردیولا را قبول دارم. من سبک بازی بارسا را از زمان مربیگری کرایوف دوست داشتم و در ادامه هم هوادار پپ شدم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 388

به "مهابادی: پورحیدری و گواردیولا الگوهای من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادی: پورحیدری و گواردیولا الگوهای من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید