مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه مایکروسافت با هکرهای کره جنوبی تا معرفی قفل هوشمند نوکی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه مایکروسافت با هکرهای کره جنوبی تا معرفی قفل هوشمند نوکی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مایکروسافت 50 دامنه را که توسط هکرهای کره شمالی اداره می شد مسدود یا به عبارتی دقیق تر حذف کرد. بر اساس گفته کارشناسان مایکروسافت، این دامنه ها توسط تالیوم؛ یک گروه جاسوسی سایبری کره شمالی اداره می شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قفل هوشمند نوکی هنگام ورود به خانه به طور اتوماتیک قفل درب را به روی شما باز می نماید و هنگام خروج نیز با اطمینان دوباره درب را قفل می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لامپ بلوتوثی هوشمند سنگلد یکی از محبوب ترین گجتهای هوشمند خانگی است که می تواند برای بسیاری از افراد در خانه کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه سال 2019 سال بسیار دشواری برای کارمندان هواوی بود، اما مدیر شرکت هواوی به کارمندان این شرکت برای مسائل سال 2020 هشدار داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس تصاویری که اخیرا از گوشی P40 منتشر شده است، به نظر می رسد این گوشی دارای یک دوربین سه گانه است. این عکس که در یک خط فراوری گرفته شده است نشان می دهد که گوشی P40 فاصله ای تا ورود به بازار ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 669

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه مایکروسافت با هکرهای کره جنوبی تا معرفی قفل هوشمند نوکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مبارزه مایکروسافت با هکرهای کره جنوبی تا معرفی قفل هوشمند نوکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید