مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله مدیرعامل تسلا به فیس بوک تا احتمال سقوط بازار گوشی های هوشمند چین

به گزارش مجله گوگل ایرانی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله مدیرعامل تسلا به فیس بوک تا احتمال سقوط بازار گوشی های هوشمند چین

با تور خرداد 99 چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

فهرست شرکت های مشهوری که مایل نیستند امسال در کنگره دنیای موبایل شرکت نمایند، هر لحظه بزرگ تر می گردد؛ شرکت هایی که از ترس ویروس کرونا، عطای حضور در بزرگ ترین جشنواره موبایل دنیا را به لقای آن بخشیده اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی از گوشی گلکسی A11 سامسونگ چند هفته پیش دیده شد و این شواهد اطلاعاتی جزئی درباره گوشی مذکور معین می نمایند. اکنون شواهدی جدید نشان می دهند که این گوشی می تواند دارای سه دوربین پشتی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نگاهی به بازار گوشی های هوشمند در سال 2019 و آنالیز بازار در سال 2020 نشان می دهد که شرایط بازار گوشی های هوشمند چین بسیار سخت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت موتورولا تایید کرد که نسخه جدیدی از گوشی موتورولا ریزر 2019 طی بهار امسال میلادی وارد بازار خواهد شد. این خبر می تواند برای هواداران این گوشی بسیار جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک همواره در معرض نقدها متعدد بوده است. این شبکه اجتماعی از زمان افشای اطلاعات گسترده در همکاری با بنیاد کمبریج انالیتیکا و سپس در جریان فعالیت ترول های مشکوک روسی حین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، در کانون توجه منتقدان قرار داشته است. اما به نظر می رسد این بار موضوع جدی تر از همواره است چرا که پای ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نیز به جریان باز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 641

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله مدیرعامل تسلا به فیس بوک تا احتمال سقوط بازار گوشی های هوشمند چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله مدیرعامل تسلا به فیس بوک تا احتمال سقوط بازار گوشی های هوشمند چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید