احتیاج به هماهنگی بین مدافعان داریم، شرایط تیم ملی والیبال خوب است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، رائول لوزانو در مورد شرایط تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در شرایط خوبی قرار گرفته است. بازیکنان از نظر کلی خوب هستند و امروز (دوشنبه) مجتبی میرزاجانپور از ناحیه گردن گرفتگی عضله داشت که تمرین نکرد و امیر غفور نیز دندان درد داشت که به درمانگاه رفت.

احتیاج به هماهنگی بین مدافعان داریم، شرایط تیم ملی والیبال خوب است

وی با بیان اینکه عادل غلامی و سید محمد موسوی نیز مصدومیت شان رفع شده است، گفت: این دو بازیکن به تمرینات برگشتند و همراه تیم تمرین می نمایند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرشش که آیا تمرینات سنگین دلیل بر مصدومیت بازیکنان است، گفت: همانگونه که شرح دادم در تیم ملی والیبال مصدوم نداریم. موسوی و غلامی تمرین می نمایند، غفور دندان درد دارد و گرفتگی عضله میرزاجانپور نیز مصدومیت نیست.

لوزانو تاکید نمود: راندمان تک تک بازیکنان را در چند ماهه اخیر در نظر داشتم که هر کدام در پست های مختلف والیبال چه عملکردی داشتند. این موارد را به وسیله فیلم های ویدویی و مشورت با سیچلو که از سال قبل در تهران حضور داشت، به دست آوردم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره نقاط ضعف و قوت بازیکنان گفت: تیم ملی والیبال ایران به لحاظ تیمی و در حمله، دریافت و دفاع روی تور خوب کار می نماید و هیچ مسئله ای ندارد. باید هماهنگی بین دفاع روی تور و توپگیری و همچنین کارها روی توپ های بلند را با تمرین بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تعداد بازی های تدارکاتی برنامه ریزی شده برای تیم ملی والیبال ایران کافی است، گفت: اگر برای تیم ایران کافی نباشد، درباره تیم های دیگر که هنوز تشکیل نشدند و اصلا فرصت دیدار تدارکاتی ندارند، چه باید گفت. در حال حاضر تیم های اروپایی درگیر لیگ داخلی کشورشان هستند و هنوز اردوهای خود را شروع نکردند در صورتی که تیم ایران هفته چهارم اردوی آمادگی خود را پشت سر می گذارد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می نماید. این رقابت ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 429

به "احتیاج به هماهنگی بین مدافعان داریم، شرایط تیم ملی والیبال خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج به هماهنگی بین مدافعان داریم، شرایط تیم ملی والیبال خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید