هتل د نیچر پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند، اقامت در کنار ساحل پاتونگ

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هتل د نیچر هتلی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند است. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع شده و میهمانان می توانند با اقامت در این هتل به ساحل زیبای پاتونگ می توانید در عرض 2 دقیقه دسترسی داشته باشند.

هتل د نیچر پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند، اقامت در کنار ساحل پاتونگ

نزدیک ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی پوکت است و این هتل به علت دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافران به راحتی می توانند به این فرودگاه دسترسی داشته باشند و همین امر سبب می گردد تا با خیال راحت نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام نمایند.

از جمله مزیت های این هتل می توان به نزدیکی آن به مرکز خرید جانگ سیلون اشاره نمود که حدوداً 3.3 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه با اقامت در هتل The Nature Phuket می توانید از جاهای دیدنی شهر پوکت مانند مجسمه بوداری بزرگ، معبد وات چالونگ، پارک آبی اسپلش جانگل و غیره بازدید کنید.

از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، باشگاه بدن سازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره نمود.

امکانات تفریحی هتل

در این هتل زیبا امکانات تفریحی مانند دو استخر شنای روباز دایر شده است که هردو استخر در طول سال دایر هستند، بعلاوه در کنار استخرها می توانید از صندلی های آفتاب گیری بهره مند شوید. استخر اول مخصوص بزرگ سالان و استخر دوم نیز مخصوص بچه ها است. بر روی استخرها نیز پارک آبی دایر شده و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. بخشی به عنوان باشگاه بدن سازی با مجهزترین دستگاه ها دایر شده است.

در قسمت اسپا نیز می توانید از سونا و انواع ماساژ بهره مند شوید. برای بچه ها نیز کلاب بازی دایر شده است، بعلاوه در هتل The Nature Phuket اتاق بازی سرپوشیده و نگهداری از بچه ها کوچک تر برای تفریح شان وجود دارد. علاوه بر این ها، در هنگام اقامت در این هتل زیبا می توانید از خدماتی مانند اتاق بخار، کلاس های یوگا و صندلی ماساژ بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل د نیچر پوکت

میز تور گردشگری نیز در لابی دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی این شهر و منطقه آشنا می نمایند، حتی برای تهیه بلیط ورودی بعضی از جاذبه های دیدنی و تاریخی نیز می توانید از این قسمت یاری بگیرید. بعضی از مسافران برای برگزاری جلسات کاری شان به جای دیگر احتیاج ندارند، فقط کافی است به بخش بیزینس بروند و هماهنگی های مربوطه را انجام دهند.

در بخش پذیرش نیز به صورت 24 ساعته آماده استقبال و ارائه خدمات به مسافران هستند. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی موجود در هتل The Nature Phuket سر بزنید. در هتل د نیچر می توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید که در سراسر نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ رایگان موجود در این هتل احتیاجی به رزرو قبلی ندارد و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، محل مناسبی برای پارک ماشینشان است.

در قسمت لابی می توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان بهره مند شوید و وسایلتان را به این قسمت بسپارید. خدماتی نظیر لباسشویی، خشک شویی و اتوکشی در این هتل انجام می گیرند. کرایه اتومبیل برای گشت وگذار در میان جاذبه های از لابی این هتل امکان پذیر است. برای مسافرانی که مسائل جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است. همه پرسنل به زبان انگلیسی تسلط دارند و با مسافران ارتباط خوبی برقرار می نمایند.

اتاق ها و امکانات آن ها

اتاق های موجود در این هتل شامل خدماتی نظیر میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و یخچال هستند. در داخل بعضی از واحدهای اقامتی می توانید منظره بسیار زیبایی از دریا را دیدن کنید و در تمامی اتاق ها بالکن تعبیه شده است. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت گرند دو خوابه، اتاق دوبل دلوکس با منظره دریا، اتاق دلوکس با دسترسی به استخر، اتاق دلوکس با جکوزی، سوئیت جونیور با دسترسی به استخر و اتاق توئین یا دوبل دلوکس با منظره استخر. سایر امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی هتل The Nature Phuket عبارت اند از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز و سیستم تهویه مطبوع هوا. تمامی درها و پنجره ها در اتاق ها و سوئیت های این هتل عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به علت ممنوعیت استعمال سیگار در داخل واحدها افراد سیگاری باید به محل معین شده مراجعه نمایند.

رستوران هتل

در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی را به صورت سلف سرویس در زمان وعده صبحانه ارائه می گردد. دو رستوران موجود در این هتل عبارت اند از رستوران Nana مخصوص غذاهای آمریکایی، دریایی، تایلندی و آسیایی است که در تمامی وعده های غذایی به صورت سلف سرویس و منویی فعالیت دارد و رستوران دیگر نیز Nour بوده و انواع غذاهای آمریکایی، بریتانیایی، هندی، محلی، آسیایی، اروپایی، هندی، پیتزا، دریایی و تایلندی. این رستوران فقط در وعده شام دایر بوده و به صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل د نیچر پوکت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کلیم: 50 متر

فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: 4.6 کیلومتر

فاصله تا معبد بانگ تاعو: 7 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: 9 کیلومتر

فاصله تا برج ساعت: 12 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2122

به "هتل د نیچر پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند، اقامت در کنار ساحل پاتونگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل د نیچر پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند، اقامت در کنار ساحل پاتونگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل د نیچر پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و شیک در شهر پوکت تایلند، اقامت در کنار ساحل پاتونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید