هجوم معتادان به جنگل لویزان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، با سرد شدن هوا و کمرنگ شدن حضور گردشگران در مراکز تفریحی رو باز و فضاهای سبز، بوستان جنگلی لویزان به پاتوق اراذل، اوباش و معتادان تبدیل شده است.

هجوم معتادان به جنگل لویزان

خبرنگاران- پریسا نوری: بوستان هزار هکتاری لویزان از بوستان های پر بازدید شمال شرق تهران است که در روزهای تعطیل و ماه های گرم سال روزانه هزاران نفر از این بوستان بازدید می نمایند اما به نظر می رسد با سرد شدن هوا و کم شدن گردشگران، اراذل و اوباش مزاحم تفریح معدود خانواده ها در این مکان شده اند. ایرج اکرمی شهروند 45 ساله ساکن محله تهرانپارس در این باره به خبرنگار خبرنگاران محله می گوید: روز دوشنبه هفته گذشته حدود ساعت 4 عصر همراه با خانواده ام به جنگل لویزان رفتیم تا ساعتی در یکی از آلاچیق ها بنشینیم و دور هم عصرانه بخوریم. بعد از حدود نیم ساعت 3 جوان که از حرف زدنشان پیدا بود مواد مخدر مصرف نموده اند با قمه ما را تهدید کردند و می خواستند زورگیری نمایند. هر چقدر پول در جیبم داشتم به طرفشان انداختم و بدون اینکه زیرانداز و وسایلمان را برداریم سوار ماشین شدیم و بلافاصله جنگل را ترک کردیم.

علی شربتی دبیر شورایاری محله قاسم آباد و ده نارمک هم با تایید صحبت های این شهروند می گوید: متاسفانه بوستان لویزان و حتی محله قاسم آباد که در مجاورت این بوستان است با سرد شدن هوا به جولانگاه معتادان و اراذل تبدیل شده است. توپوگرافی و شرایط این جنگل که تپه مانند است و پستی و بلندی دارد، فضای ایمنی برای حضور معتادان فراهم آورده است. آنها در پناه تپه های لویزان و انبوه درختان پنهان می شوند و مشغول مصرف مواد مخدر و روانگردان می شوند و گاهی به ویژه در روزها و ساعت های خلوت برای خانواده ها مزاحمت ایجاد می نمایند.

  • کنترل شبانه روزی

موضوع ناایمنی جنگل لویزان را با شهریار نجفی مدیر این بوستان در میان می گذاریم. نجفی با بیان اینکه معتادان و اراذل در همه جا ممکن است حضور داشته باشند، درباره تامین امنیت بوستان در همه روزهای سال می گوید: در بوستان هزار هکتاری لویزان، 22 نگهبان ثابت، 25 گشت موتورسوار و 2 پاسگاه پلیس به صورت شبانه روزی امنیت اینجا را تامین می نمایند.

نجفی می افزاید: همچنین نگهبانان این بوستان در 11 ورودی مراقب هستند و افراد مشکوک را کنترل می نمایند.

مدیر جنگل لویزان در ادامه می گوید: با توجه به وسعت جنگل به گردشگران توصیه می کنم در جاهای خلوت تردد ننمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک یا بروز مزاحمت از سوی اراذل با 110 تماس بگیرند. با توجه به اینکه 2 پاسگاه پلیس در مجموعه داریم در کمتر از 2 دقیقه نیروهای پلیس سر می رسند. همچنین در صورت بروز سرقت، مزاحمت و ناهنجاری، درهای خروجی بسته شده و همه خروجی ها کنترل می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 778

به "هجوم معتادان به جنگل لویزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم معتادان به جنگل لویزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید