واکنش روسیه به حادثه نطنز

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اعلام اینکه حادثه نطنز در صورت اثبات عمدی بودن آن باید به شدت محکوم گردد، ابراز امیدواری کرد که این حادثه تأثیری بر گفتگوهای وین برای احیای برجام نگذارد.

واکنش روسیه به حادثه نطنز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه طی بیانیه ای در واکنش به حادثه اخیر در تأسیسات هسته ای نطنز تأکید کرد که این حادثه در صورت اثبات عمدی بودن آن باید به شدت محکوم گردد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در مورد حادثه نطنز گفت: ما به دقت گزارش های رسانه ای و بیانیه های مقامات ایرانی در ارتباط با اوضاع تأسیسات غنی سازی اورانیوم نطنز را دنبال می کنیم. ما اطمینان داریم که علت حادثه کاملاً از سوی طرف ایرانی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم که آنچه رخ داد، هدیه ای به مخالفان برجام نباشد و گفتگوهای فعلی در وین به منظور احیای این توافق را تضعیف نکند.

هم زمان میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در توئیتر ابراز امیدواری کرد که حادثه نطنز بر مذاکراتی که از هفته گذشته در وین برای احیای برجام شروع شده است، تأثیر نگذارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1553

به "واکنش روسیه به حادثه نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به حادثه نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید