ویلا داشتن نقطه مقابل اگروتوریسم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: اخیرا شاهد هستیم که هموطنان بیشتر از همواره تمایل به داشتن ویلا در گیلان دارند که این موضوع به آفتی برای صنعت کشاورزی و اگروتوریسم استان تبدیل شده است.

ویلا داشتن نقطه مقابل اگروتوریسم

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، علی درجانی گفت: گیلان استانی کشاورزی است و خاک ارزشمند کشاورزی این استان تامین نماینده بسیاری از محصولات کشاورزی کشور است و حفاظت از این اراضی در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته است.

وی افزود: شاهد هستیم که هموطنان از اقصی نقاط کشور بیشتر از همواره در صدد هستند تا در این استان مکانی برای اسکان یا اطراق داشته باشند.

درجانی اعلام کرد: تمایل مردم دیگر استان ها برای داشتن خانه دوم در گیلان به یک آفت تبدیل شده است و فشار مضاعفی بر مدیران و مسئولان است تا بتوانند مجوزهایی برای ساختن این مکان ها صادر نمایند.

وی اعلام کرد: شاید از نظر افکار عمومی و بعضی از مردم این گونه جلوه کند که مدیرانی که مخالف ساخت و صدور مجوزهای بهره برداری ساخت وساز هستند مانع توسعه استان می شوند، این در حالیست که اگر قرار است توسعه ای در استان انجام گردد باید بر موضوع کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: توسعه خدمات، فرهنگ و گردشگری را با الگو قراردادن کشورهایی که از اقلیم مشابه گیلان برخوردارند، می توان انجام داد.

وی اعلام کرد: در بسیاری از کشورها می بینیم که ده ها برابر درآمد نفتی را توانسته اند از محل اگروتوریسم کسب نمایند که این فرصت در استان های مختلف به ویژه استان گیلان قابلیت اجرایی دارد.

  • آشنایی با گردشگری کشاورزی

درجانی افزود: با بیان اینکه سلسله برنامه های متعددی در حوزه های مختلف برای حفظ اراضی کشاورزی اجرا شده است دستگاه های مختلف تا به امروز با هماهنگی ها و همکاری های خوب خود با ما برای حفظ این سرمایه مهم استان کوشش نموده اند.

وی با تاکید به حفظ منابع انسانی و مدیران سازمان های مرتبط با این حوزه، این مهم را از اهمیت بالایی برای به اجرا درآمدن قانون و حفظ بیت المال دانست.

درجانی افزود: باید بتوانیم از مدیری که سالم و پاک دست است حمایت کنیم تا او هم بتواند و بداند که مجموعه حاکمیت و مجموعه دستگاه های حاکمیتی در کنار او هستند و او می تواند با قدرت کار خود را انجام دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 658

به "ویلا داشتن نقطه مقابل اگروتوریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا داشتن نقطه مقابل اگروتوریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید