ویندهام گرند استانبول لونت ؛ از لوکس ترین و حرفه ای هتل های ترکیه

به گزارش مجله گوگل ایرانی، اگر بلیط هواپیما استانبول خریده و در پی هتلی برای اقامتی لوکس هستید، هتل ویندهام گرند استانبول لونت هتل مناسب شماست.

ویندهام گرند استانبول لونت ؛ از لوکس ترین و حرفه ای هتل های ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این هتل لوکس جزو برند زنجیره ای هتل ها و میزهای ویندهام است که از سال 1981 در امور هتلداری فعالند و صدها و هزاران شعبه در شهرها و کشورهای مختلف جهان دارند.

هتل ویندهام گرند استانبول یکی از هتل های این برند در استانبول است که دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو لونت و بسیاری از مراکز خرید استانبول مانند مرکز خرید اوزدیلک پارک دارد.

موقعیت جغرافیایی عالی هتل در کنار خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد Wyndham Grand Istanbul Levent را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل نموده که همه ساله علاوه بر مهمانان نو پذیرای مهمانان وفاداری است که قبلاً تجربه اقامت در این هتل لوکس را داشته اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویندهام گرند استانبول لونت

امکانات و خدمات عمومی ویندهام شامل لانژ عمومی، شاتل فرودگاهی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه کادویی و روزنامه است. خدمات کرایه اتومبیل هم برای مهمانانی که فاقد خودروی شخصی هستند ارائه می گردد. بخش امنیت و حراست ویندهام هم همچون سایر بخش های هتل مجهز است و علاوه بر نگهبانی 24 ساعته ای که در هتل انجام میگردد محوطه بیرونی و داخلی هتل مجهز به دوربین های مدار بسته شده و در بخش های مختلف هتل زنگ های هشدار و سیستم اعلام حریق هم قرار داده شده است.

چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشک شویی و لباسشویی (باهزینه)، خدمات اتو و اتو پرس (باهزینه)، آرایشگاه و پیرایشگاه، پارکینگ رایگان و دسترسی به اینترنت دیگر امکانات ویندهام هستند. بد نیست بدانید که کارکنان هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی هم آشنایی دارند. صاحبان حیوانات خانگی هم می توانند همراه حیوان خانگی خود در این هتل اقامت داشته باشند.

اتاق های هتل

ویندهام 389 واحد اقامتی مختلف دارد که مطابق با ذائقه و نیازهای مهمانانش طراحی و به 9 دسته متفاوت تقسیم شده اند. 242 اتاق دلوکس، هفتاد و دو اتاق اگزکیوتیو، 27 سوئیت پرستیژ، 5 سوئیت خانواده، 32 سوئیت کرنر، 4 سویت سنیور، یک سوئیت تاور با تراس اختصاصی، 2 سوئیت پرزیدنتال و چهار اتاق هندیکپ تمامی واحدهای اقامتی ای هستند که ویندهام دارد. در میان تمام این اتاق ها آنچه که به چشم می آید ارزش و اهمیتی است که ویندهام به مهمانان توان یاب خود داده است. به طوریکه 4 اتاق مخصوص هندیکپ، مطابق با نیازها و استانداردهای این دسته از مهمانان بین اتاق های خود ایجاد نموده.

امکانات اتاق های هتل

با اینکه اتاق های هتل منظره و گاها فضای داخلی متفاوتی هم دارند، اما امکاناتشان تا حد بسیار زیادی مشترک است. همه واحدهای اقامتی ویندهام مبله و مجهز به سیستم تهویه مطبوع به همراه تلویزیون صفحه تخت 47 اینچ با کانال های ماهواره ای هستند. وای فای و اینترنت بیسیم در همه اتاق ها قابل دسترس هستند. مینی بار، صندوق امانات، میز کار، کتری برقی، ست چای و قهوه خوری، اتو و میز اتو، دمپایی و حوله تن پوش از جمله امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات و خدمات تفریح تفریحی هتل

لوکس بودن ویندهام تنها به اتاق ها و خدمات عمومی اش ختم نشده و این هتل انواع امکانات تفریح را هم برای مهمانانش آماده نموده است. از خدمات ماساژ و اسپا گرفته تا خدمات مراقبتی پوست و مو در هتل ویندهام موجود است. همچنین انواع کلاس های یوگا به همراه باشگاه ورزشی مجهز و مربی خصوصی هم در اختیار مهمانان هستند.

برای شب هم می توانید سری به کلوب شبانه هتل زده و از اجرای موسیقی در این بخش لذت ببرید. مهمانانی که دارای کودک خردسال هستند می توانند با پرداخت هزینه اضافه از خدمات نگهداری کودک و پرستاری بچه هتل استفاده نمایند. هتل دارای 2 استخر روباز و سرپوشیده است و در طول سال می توانید با اقامت در ویندهام از این استخرها بهره ببرید.

رستوران هتل

ویندهام شعر رستوران مختلف به نام های پلازا رستوران، ورتیک کافه و کافه پارتلی کلاودی دارد که هر سه این رستوران ها با انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در خدمت مهمانان اند. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه باری نزدیک استخر است که با انواع نوشیدنی های گوارا پذیرایی مهمانان هتل است.

فاصله هتل ویندهام گرند استانبول لونت تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا مرکز خرید اوزدیلک پارک استانبول: 0.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید کانیون: 0.1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید متروسیتی: 0.2 کیلومتر

فاصله تا آسمان خراش استانبول سفایر: 1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید ایستنیه پارک: 4 کیلومتر

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 4.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1683

به "ویندهام گرند استانبول لونت ؛ از لوکس ترین و حرفه ای هتل های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویندهام گرند استانبول لونت ؛ از لوکس ترین و حرفه ای هتل های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید