خاتمه پشتیبانی سامسونگ از این سه گوشی محبوب میان رده

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سامسونگ اعلام نموده که به پشتیبانی از سه گوشی پرطرفدار خود انتها داده است. بر اساس اعلام این برند کره ای سه گوشی گلکسی A51، 5G، گلکسی A41 و گلکسی M01 از چرخه پشتیبانی سامسونگ خارج شده و دیگر آپدیت تازه دریافت نخواهند کرد.

خاتمه پشتیبانی سامسونگ از این سه گوشی محبوب میان رده

هر ساله تعدادی از گوشی های محبوب و قدیمی سامسونگ از چرخه پشتیبانی و آپدیت خارج شده تا کاربران آن گوشی ها را به فکر ارتقای دستگاه خودشان بیفتند. اکنون گزارشی نو به وسیله gizchina منتشر شده به نظر می آید که گوشی های نوی به این لیست اضافه شده است.

در واقع پشتیبانی نرم افزاری از سه دستگاه نسبتا قدیمی سامسونگ به انتها رسیده است؛ بنابراین اگر یکی این گوشی ها را درون جیب خود دارید، باید به فکر ارتقای دستگاه خود باشید، زیرا دیگر قادر به دریافت آپدیت های اندروید و بسته های امنیتی سامسونگ نخواهید بود.

از این به بعد کاربران این گوشی های گلکسی A51، 5G و گلکسی A41 و گلکسی M01 قادر به دریافت بروزرسانی نخواهند بود و پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی سامسونگ از سه گوشی فوق در ماه ژوئن سال 2024 به انتها رسیده است؛ بنابراین سه گوشی بالا از این به بعد در معرض آسیب و خطرات نرم افزاری متعددی قرار خواهند داشت و کاربران آن ها چاره ای جز تعویض گوشی شان نخواهند داشت. خارج شدن از چرخه آپدیت نرم افزاری و امنیتی به معنای آن است که گوشی های مورد نظر از این به بعد ضمن آنکه ممکن است با مشکلاتی نظیر باگ های نرم افزاری یا افت عملکرد در گذر زمان روبرو شوند، در برابر آسیب های امنیتی نو نیز عملا بی دفاع خواهند بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 تیر 1403 بروزرسانی: 4 تیر 1403 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2276

به "خاتمه پشتیبانی سامسونگ از این سه گوشی محبوب میان رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه پشتیبانی سامسونگ از این سه گوشی محبوب میان رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید