انتها 123روز چشم انتظاری برای بازگشت تعیین

به گزارش مجله گوگل ایرانی، 123روز پس از اعلام خبرناپدید شدن اسرارآمیز تعیین شریفی، جوانی که شهریور سال جاری برای پیاده روی به جنگل های کردکوی رفته بود، این بار خبرهای ضد و نقیضی از کشف احتمالی جسد و بعضی لوازم شخصی او منتشر شد. ماجرای ناپدید شدن پر رمز و راز تعیین، شامگاه 25شهریور رقم خورد.

انتها 123روز چشم انتظاری برای بازگشت تعیین

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، معین غروب روز سه شنبه و پس از یک پیاده روی مختصر در جنگل های کردکوی، تلفنی به شاگرد مغازه عطاری گفت در حال بازگشت به خانه است، اما آن شب، هرچه همسر و بچه ها دوقلویش منتظرش ماندند، خبری از او نشد. با طولانی شدن غیبت او، پدر معین از هلال احمر کردکوی درخواست یاری کرد. پس از اعلام درخواست یاری او، جست وجوها برای یافتن معین شروع شد. نیروهای عملیاتی و هلال احمر، وجب به وجب نقاطی را که معین رفته بود، گشتند و حتی دامنه جست وجو را به اطراف محل ناپدید شدن گسترش دادند اما کوچک ترین نشانه ای از او پیدا نکردند.

جست وجوها در شرایطی ادامه داشت که پفراینده شکل جنایی به خود گرفت و این بار مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان وارد میدان شد و با اشاره به پیچیده بودن پفراینده ناپدید شدن او گفت: آنالیز های بسیاری را برای این پفراینده انجام داده ایم. تمام کوشش های اطلاعاتی و پلیسی صورت گرفته و در کوشش هستیم هرچه زودتر این فرد پیدا گردد. امدادگران و حتی کوهنوردان حرفه ای نیز به جمع جست وجوگران قبلی اضافه شدند، اما کوشش های آنان نیز راه به جایی نبرد. همه امیدشان را برای یافتن او از دست داده بودند، اما هنوز کورسوی امیدی ته دل پدر معین و همسرش روشن بود. با بی نتیجه ماندن جست وجوها، خاتمه حسین باقری، رئیس هلال احمر کردکوی، به طور رسمی، 12مهر سال جاری را آخرین روز عملیات جست وجو اظهار داشت.

این فرایند ادامه داشت تا 28دی که رئیس کل دادگستری گلستان اظهار داشت، جنازه فردی منتسب به معین شریفی پیدا شده است.

او گفت: 27 دی، خانواده ای که به جنگل کردکوی رفته بودند، کفش و یک تلفن همراه پیدا کردند و به پلیس تحویل دادند که آنالیز این وسایل نشان داد مربوط به معین شریفی، جوان گمشده کردکویی است.

دادستان کردکوی نیز پس از اطلاع از پیدا شدن این اشیاء و بدون اعلام عمومی، فراخوانی با یاری نیروهای هلال احمر و نیروهای محلی برای جست وجوی محل یافتن این وسایل صادر کرد و پس از جست وجوی دوباره منطقه و کندوکاو زمین، جسد از زمین بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: جسد در محل کشف کفش و تلفن همراه از زیر خاک بیرون کشیده شد و همین موضوع، گمان این که جنازه کشف شده مربوط به معین شریفی باشد را تقویت کرد. برای شناسایی هویت و اعلام نظر قطعی مرگ، کارشناسان پزشکی قانونی در حال آنالیز هستند.

در حالی که رئیس کل دادگستری گلستان مدعی پیدا شدن جسد احتمالی معین از زیر خاک بود، با نعمت ا... شریفی، پدر معین تماس گرفتیم تا درباره جزئیات ماجرا از او بپرسیم.

وی در حالی که در بیم و امید زنده بودن پسرش بود، به جام جم گفت: این که گفته می گردد جسدی در این محل از زیر خاک پیدا شده، خیر این طور نیست. یک گوشی تلفن همراه پیدا شده که متعلق به پسرم است، کفش هم پیدا شده که تصور نمی کنم متعلق به او باشد.

پدر معین شرایط روحی مناسبی نداشت و برای دریافت اطلاعات بیشتر با اوریا طیاری، دختر دایی معین تماس گرفتیم.

او گفت: با پدرم که از صبح همراه با سایرکوهنوردان به جنگل رفته و در جریان جست وجوها قرار گرفته است، صحبت کردم. به گفته پدرم، زمین کنده نشده و هیچ جسدی هم از زیر خاک پیدا نشده است. تنها چیزی که پیدا شده، یک جمجمه و دندان بوده است. حالا قرار است دی ای ان گرفته گردد و پس از تطبیق آن معین می گردد این جمجمه متعلق به معین است یا خیر. جایی که گوشی معین پیدا شده، محلی است که به سمت جنگل اصلی می رود و شوهر عمه ام نیز در آن نقطه کندوی زنبور عسل دارد. به پدرم گفتم شما که قبلا آن نقطه را جست وجو نموده اید، اگر گوشی آنجا بود، آن زمان پیدا می کردید. من تصور می کنم گوشی را به آن نقطه منتقل نموده اند تا ما متوجه شویم این گوشی متعلق به معین است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1416

به "انتها 123روز چشم انتظاری برای بازگشت تعیین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها 123روز چشم انتظاری برای بازگشت تعیین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید