پایروند قهرمان بهترین های بدمینتون شد، 12 نفر به تیم ملی راه یافتند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در انتها مسابقات رنکینگ بهترین ها و انتخابی تیم ملی بدمینتون محمد پایروند در بخش انفرادی قهرمان شد.

پایروند قهرمان بهترین های بدمینتون شد، 12 نفر به تیم ملی راه یافتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در فینال مسابقات رنکینگ بهترین ها و انتخابی تیم ملی بدمینتون کشور محمد پایروند با نتیجه 2 بر صفر و نتایج 21 بر 16 و 21 بر 7 علیرضا کرمی را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. صالح سنگ تراش و فرزین خانجانی هم عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش دو نفره نیز تیم سیدآرمین زکی زاده و امیر قاسمی با پیروزی 2 بر صفر و با نتایج 25 بر 23 و 21 بر 11 مقابل تیم فرزین خانجانی و مسعود پیروزی به رجحان دست یافت و قهرمان شد. تیم های سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان به همراه محمد چهارمالی از فارس و علیرضا کرمی از تهران هم عنوان مشترک سوم را به دست آوردند.

در انتها این مسابقات به نفرات و تیم دو نفره اول مبلغ سه میلیون تومان، نفر و تیم دو نفره دوم دو میلیون تومان و نفر و تیم دو نفره سوم مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد. 12 نفر برتر این مسابقات و چهار نفر برتر مسابقات جوانان به مسابقات بین المللی دهه فجر راه یافتند.

رقابت های بهترین های بانوان هم 7 تا 10 دی ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات بین المللی دهه فجر 18 تا 22 بهمن ماه در شیراز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2049

به "پایروند قهرمان بهترین های بدمینتون شد، 12 نفر به تیم ملی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایروند قهرمان بهترین های بدمینتون شد، 12 نفر به تیم ملی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید