کلنگ احداث مجتمع گردشگری رفاهی در سنندج به زمین زده شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، با حضور فرماندار سنندج، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان کلنگ احداث مجتمع رفاهی و خدماتی و تفریحی به زمین زده شد.

کلنگ احداث مجتمع گردشگری رفاهی در سنندج به زمین زده شد

از سفر با هزینه تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

در این مراسم فرماندار سنندج ضمن تبریک هفته دولت گفت: احداث طرح های گردشگری در رینگ کمربندی آبیدر سنندج موجب توسعه گردشگری خواهد شد که اگر این طرح های گردشگری توسعه یابد می تواند بخشی از معضل بیکاری را حل نماید.

ابراهیم زارعی اعلام کرد: توسعه گردشگری موجب رونق مالی و تبادلات اجتماعی، فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهارداشت: طرح مورد نظر مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری سیرانگاه یاران در جهت رینگ حلقه گردشگری آبیدر سنندج واقع شده که با راه اندازی این مجتمع شاهد اشتغالزایی برای افراد جویای کار و جذب گردشگری در مناطق گردشگر پذیر خواهیم بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان نیز گفت: این مجتمع در سه فاز مجتمع خدماتی رفاهی، تله کابین شهر بازی دریاچه مصنوعی، آلاچیق، کمپ موقت، رستوران و... و. می باشدکه بامشارکت بخش خصوصی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری احداث خواهد شد که از محل بانک توسعه صادرات اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان برای فاز اول این طرح در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 649

به "کلنگ احداث مجتمع گردشگری رفاهی در سنندج به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث مجتمع گردشگری رفاهی در سنندج به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید