کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی برگزار گردید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری استان اطلاع داد.

کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی برگزار گردید

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرامزاده روز یکشنبه 12 مردادماه 99، ضمن اعلام این خبر گفت: آموزش در همه دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سال های اخیر نقش آموزش، بازنگری و نیز توسعه دانسته ها از جمله ضرورت هایی است که مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: دانش افزایی و توانمندسازی راهنمایان گردشگری که مبلغان مواریث تاریخی، فرهنگی و گردشگری در جوامع ملی و بین المللی هستند از مهم ترین اهداف این اداره کل به شمار می آید، در این راستا این اداره کل پس از طی دوره تخصصی راهنمایان گردشگری و اعطای گواهی نامه انتها دوره، مصاحبه تخصصی برگزار کرد.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اهمیت به کارگیری قابلیت های تخصصی و علمی راهنمایان گردشگری در حوزه معرفی ظرفیت های تاریخی و گردشگری، مرحله مصاحبه برای سنجش توانمندی راهنمایان در حوزه هایی نظیر آشنایی با جاذبه های تاریخی استان و میزان تسلط بر زبان تخصصی انتخابی برای راهنمایان بین المللی گردشگری پیش از صدور کارت در نظر گرفته شده که در این راستا راهنمایان گردشگری پس از گذراندن مرحله مصاحبه و دریافت کارت مجاز به فعالیت خواهند بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1123

به "کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون فنی راهنمایان گردشگری آذربایجان شرقی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید