کنعانی زادگان را نابود نکنید!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خداداد عزیزی در مورد اینکه شایعه شده بود به وی پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پدیده ارائه شده است، گفت: نه اینگونه نیست.من 20 روز به این باشگاه رفتم و بلافاصله قید همکاری را زدم. اصلا نمی دانم چرا مدیران این باشگاه تیمداری می نمایند. این باشگاه از نظر اقتصادی ضعیف است، از ورزشگاه امام رضا گرفته تا همه کسانی که با این باشگاه در ارتباط هستند از شرایط پدیده می نالند.

کنعانی زادگان را نابود نکنید!

وی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای محمد حسین کنعانی زادگان به وجود آمده است گفت: به نظرم باید به این موضوع واقع بینانه نگاه کرد. کسی که چنین کاری نموده و صدای بازیکن تیم ملی را بیرون داده حتما نیتی داشته است. این کار بسیار زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما بابا گردد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال توضیح داد: بعید می دانم اقدامی که اجرا شده قانونی باشد.حریم خصوصی افراد مهمترین مساله است و اصلا نباید وارد آن شد. اگر کسی چنین کاری انجام می دهد باید با او به صورت قانونی برخورد گردد چون آبروی افراد را نشانه رفته است.کنعانی زادگان بازیکنی است که طی چند سال گذشته از نظر فوتبالی واقعا پیشرفت چشمگیری داشته و شاید اشتباه نموده اما نباید او را نابود کرد.

عزیزی به فاطر توضیح داد: در اینکه این بازیکن دچار اشتباه شده و نباید در قالب بازیکن تیم ملی و یک فرد سلبریتی اشتباه کند شکی وجود ندارد اما باید قبول کرد که در ورزش ما به خصوص در خصوص افرادی که زود رشد می نمایند فرهنگ سازی صورت نگرفته است. یکی باید بازیکن تیم ملی را از رده نوجوانان توجیه کند که حواسش باشد هر نوع رفتاری انجام ندهد.

وی گفت: وقتی چنین فیلمی منتشر می گردد یا صدایی بیرون می آید اول باید به کار غلطی که برای ورود به حریم شخصی افراد اجرا شده فکر کرد. این کار اصلا نباید در جامعه باب گردد.از طرف دیگر خود فردی که گرفتار این موضوع شده قطعا به کار اشتباه خود فکر نموده و ذهنش درگیر است. روی صحبتم با مردم است، بیاید همگی با هم به فکر آبروی افراد باشیم ولو اینکه او اشتباه نموده باشد. من تاکید می کنم همین که از کنعانی زادگان چنین فایلی بیرون آمده یعنی او دچار اشتباه شده ولی از قلم نیاندازید او هم یک انسان است اما باید مراقبت کند که کاری انجام ندهد که برایش دردسر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1919

به "کنعانی زادگان را نابود نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان را نابود نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید