تور ارزان قطر: همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 فصل نوینی از روابط دو کشور خواهد بود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایرنا/ براساس سخنان معاون اول رئیس جمهور، همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 فصل نوینی از روابط دو کشور خواهد بود.

تور ارزان قطر: همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 فصل نوینی از روابط دو کشور خواهد بود

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

محمد مخبر در جلسه آنالیز موضوعات مربوط به جام جهانی 2022 قطر بر ضرورت تدوین طرحی جامع برای همکاری های مشترک ایران و قطر در برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 تأکید کرد و گفت: تشکیل کمیته مشترک جام جهانی میان مسئولان مربوطه ایران و قطر می تواند گامی مهم و مؤثر در پیشبرد همکاری های فیمابین باشد.

معاون اول رئیس جمهور بعلاوه به جاذبه ها و فرصت های گسترده کشورمان در زمینه گردشگری اشاره و اعلام نمود: مشارکت و همکاری ایران با قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 می تواند نقطه عطفی در معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان به تماشاگران شرکت کننده در جام جهانی 2022 و گردشگران خارجی باشد.

وی از وزیر نیرو به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های مالی ایران و قطر خواست ضمن تدوین طرح جامع همکاری ایران با قطر برای برگزاری جام جهانی، از این فرصت برای شناسایی و احصای زمینه های همکاری دراز مدت تهران و دوحه استفاده نموده و بسترهای لازم را برای توسعه مناسبات مالی و تجاری فیمابین فراهم کند.

در این جلسه که وزرای نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور رئیس جمهور در امور منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی نیز حضور داشتند، گزارشی از مذاکرات و هماهنگی های صورت گرفته بین ایران و قطر برای استفاده از ظرفیتهای حمل و نقل و اقامتی کشورمان برای برگزاری رویداد جام جهانی 2022 قطر ارائه شد.

در این نشست بعلاوه گزارشی از ظرفیت های ایران برای حمل و نقل هوایی و دریایی و میزبانی تیم های شرکت کننده در جام جهانی و نیز پذیرش و اسکان گردشگران خارجی ارائه و تصمیمات لازم برای بسترسازی جهت همکاری هرچه بهتر ایران و قطر اتخاذ شد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ارزان قطر: همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 فصل نوینی از روابط دو کشور خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 فصل نوینی از روابط دو کشور خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید