کنگان از محل گذر به مقصد گردشگری در نوروز تبدیل گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، فتح الله نوروزی بعد از ظهر شنبه در نشست کمیته خدمات سفر شهرستان کنگان گفت: شهرستان کنگان ظرفیت های بالقوه بسیاری در حوزه های مختلف دارد که ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی این ظرفیت ها است.

کنگان از محل گذر به مقصد گردشگری در نوروز تبدیل گردد

وی با بیان اینکه گردشگری محور توسعه است ، از این رو به طور جدی باید مد نظر قرار گیرد، اضافه نمود: هر گردشگر به عنوان سفیری عمل می نماید که می تواند داشته های فرهنگی شهرستان ما را به شهرستان دیگری برده و به رایگان تبلیغ کند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه باید نسبت به معرفی شهرستان دقت لازم را داشته باشیم که برای مسافران هدف گردشگری باشد، نه محل گذر مسافران باشد ادامه داد: شهرداران سه گانه نسبت به فضاسازی و زیبا سازی شهری اهتمام لازم داشته باشند.

وی اضافه نمود: روستاهای هدف گردشگری آمادگی لازم برای جذب مسافران داشته باشند و نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی در ایام نوروز برپا خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه کمپ اسکان مسافرین در شهرهای سه گانه توسط شهرداران ایجاد و برنامه ریزی لازم صورت گیرد اضافه نمود: مدارس آمادگی لازم را برای پذیرش مهمانان نوروزی داشته باشند، در این راستا کمیته اسکان تمهیدات لازم را فراهم کند.

وی ادامه داد: با تهیه نقشه شهرستان جاذبه های گردشگری نیز به خوبی تهیه و در اختیار مسافرین قرار گیرد. کمیته بندری به منظور استفاده از ظرفیت دریا با هماهنگی شهرداران ، دریابانی و اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان کنگان اعلام کرد: کمیته تنظیم بازار برنامه ریزی لازم را برای نوروز 98 در شهرستان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 121

به "کنگان از محل گذر به مقصد گردشگری در نوروز تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگان از محل گذر به مقصد گردشگری در نوروز تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید