گردشگری و اقتصاد و سرمایه گذاری از جمله کارگروه های سند راهبردی تنکابن 1410 هستند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایلنا/ براساس اخبار منتشر شده، گردشگری و اقتصاد و سرمایه گذاری از جمله کارگروه های سند راهبردی تنکابن 1410 هستند.

گردشگری و اقتصاد و سرمایه گذاری از جمله کارگروه های سند راهبردی تنکابن 1410 هستند

محمد ابراهیم لاریجانی (شهردار تنکابن) درباره تدوین سند راهبردی تنکابن 1410 گفت: با توجه به اینکه طرحهای کوتاه مدت بازدهی مناسبی ندارد و زیرساخت های اصلی شهر را تامین نمی کند و به نوعی اتلاف منابع اقتصادی را در بر دارد، لذا به منظور جلوگیری از روزمرگی و اجرای برنامه های سالانه در راستای یک برنامه دراز مدت 10ساله در حال تدوین سند راهبردی تنکابن 1410 هستیم که در این سند 10 برنامه یکساله به هم پیوسته نوشته می شود.

وی افزود: ستادی برای تدوین این سند راهبردی 10 ساله تشکیل شده که هفت کارگروه تخصصی شامل کارگروه های معماری و شهرسازی، اقتصادی و سرمایه گذاری، گردشگری، امور فرهنگی و اجتماعی، خدمات شهری و محیط زیست، خدمات مدیریت و تحول هوشمند، ایمنی و مدیریت بحران و کارگروه حمل و نقل و ترافیک را در مجموعه خود دارد. ضمن اینکه از ظرفیت شورای نخبگانی متشکل از بازار، محلات و اقشار در حوزه های مختلف استفاده می شود.

لاریجانی شرح داد: هر کارگروه فعالیت های وضع موجود را ابتدا بررسی می کند و یک برنامه با چشم انداز و هدف گذاری 10 ساله برای افق 1410 تنکابن تدوین می کند و آن را در قالب برشهای یک ساله تبدیل به برنامه عملیاتی می کند و انشالله از 1401 شهرداری تنکابن برنامه 10ساله را اجرا خواهد کرد تا بتواند به نقطه و هدف گذاری خود برسد.

شهردار تنکابن که سابقه چندین دوره مدیرکلی در سطوح ملی را در کارنامه خود دارد، بیان نمود: روسای ادارات دولتی، نهادها، ارگان ها و ادارات تابعه شهرداری تنکابن به عنوان افرادی که در آینده قرار است این برنامه 10 ساله را اجرا کنند، در این کارگروه ها نقش فعالی دارند و از نظرات آنها نیز استفاده می شود. در حقیقت تدوین این سند با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی که در آینده در اجرای سند نقش دارند، انجام می شود تا کتابخانه ای نشود.

وی افزود: تدوین سند راهبردی تنکابن 1410 طی شش ماه انجام خواهد شد و پس از تصویب در شورای اسلامی شهر تنکابن بلافاصله ستاد اجرایی آن شکل می گیرد. لاریجانی تاکید کرد: این سند دارای پنج راهبرد اصلی شامل زیست پذیری، بانک پذیری، رقابت پذیری، هوشمندسازی و حاکمیت خوب شهری است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1928

به "گردشگری و اقتصاد و سرمایه گذاری از جمله کارگروه های سند راهبردی تنکابن 1410 هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری و اقتصاد و سرمایه گذاری از جمله کارگروه های سند راهبردی تنکابن 1410 هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید