گوشی شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 به زودی رونمایی می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در پی عملکرد خیره کننده گوشی ردمی نوت 8 در بازار جهانی، شیائومی تصمیم گرفت از مدل جدید آن تحت عنوان ردمی نوت 8 2021 رونمایی کند به این امید که بتواند بار دیگر موفقیت نماینده 2019 خود را تکرار کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 به زودی رونمایی می گردد

ردمی یکی از پیروز ترین شرکت های فراوری کننده گوشی هوشمند به حساب می آید که از سال 2014 تا به امروز که اولین محصول خود را رسما راهی بازار کرد، زیر نظر شیائومی مشغول به فعالیت است. تا به این لحظه گوشی های بسیار زیادی را با این برند محبوب در بازار شاهد بودیم و طی این سال ها هیچوقت ندیدیم گوشی هوشمندی با این برند راهی بازار گردد که ارزش خرید نداشته باشد.

یکی از محبوب ترین گوشی های این شرکت، ردمی نوت 8 بود که توانست رکورد فوق العاد ه ای در فروش از خود به ثبت برساند و به یکی از گوشی های جاودانه در تاریخ شرکت چینی تبدیل گردد. به خاطر همین محبوبیت بالای این گوشی، شیائومی تصمیم گرفت فراوری آن را ادامه دهد اما نه با همان سخت افزار قدیمی، بلکه با همان نام ولی قابلیت های جدید.

گوشی جدیدی که قرار است شاهد رونمایی از آن باشیم، ردمی نوت 8 2021 نام دارد. محصولی که خود شیائومی در توییتر در رابطه با آن صحبت هایی را انجام داده بود. شرکت در یک توییت از آمار فروش خارق العاده ردمی نوت 8 نوشت و گفت که این گوشی تا به این لحظه توانسته 25 میلیون دستگاه به فروش برود. البته تعیین نیست آیا منظور از شیائومی فقط این گوشی بوده یا مدل پرو را هم شامل می گردد ولی خب هرچه که باشد، کاملا از میزان محبوبیت این محصول باخبریم.

در رابطه با ردمی نوت 8 2021 خبرها و شایعات متعددی را شنیدیم. طبق آخرین شنیده ها، به نظر می رسد این گوشی قرار است با پردازنده قدرتمند هلیو G85 ساخت مدیاتک راهی بازار گردد و از نمایشگری 120 هرتزی با پنل IPS LCD هم بهره می برد. بدین ترتیب از لحاظ قدرت و امکانات باید آن را را به نوعی مشابه ردمی نوت 9 دانست که البته این گوشی از رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 22.5 واتی هم از سایر تعییناتی است که با توجه به خبرهای متعدد، انتظار داریم در مدل 2021 ردمی نوت 8 ببینیم.

به احتمال بسیار فراوان، روی پنل پشتی این گوشی بار دیگر شاهد بکارگیری چهار دوربین خواهیم بود که شامل دوربین اصلی، فوق عریض، تله-ماکرو و سنجش عمق می شوند. دوربین اصلی هم احتمالا 48 مگاپیکسلی خواهد بود، حال تعیینات سایر سنسورها از چه قرار باشد هنوز اطلاعی نداریم.

اخیرا محصولی منتسب به ردمی نوت 8 2021 و با شماره مدل M1908C3JGG در وب سایت گواهی بلوتوث Bluetooth SIG نیز دیده شد که در بخش تعیینات آن، رابط کاربری MIUI 12 (یا بالاتر) و بلوتوث نسخه 5.2 ذکر شده بود. جز این موارد، چیز دیگری را شاهد نبودیم که بخواهد اطلاعات بیشتری را پیرامون این محصول در اختیارمان قرار دهد.

اینکه گوشی مورد انتظار شیائومی قرار است چه طراحی داشته باشد و از چه قابلیت های دیگری بهره می برد هنوز تعیین نیست. اما به نفع شیائومی خواهد بود اگر تغییرات ظاهری زیادی را در این گوشی پدید نیاورد چون بدین ترتیب هزینه زیادی هم بابت تغییر طراحی پرداخت نخواهد کرد و می تواند با صرف کم ترین هزینه، باز هم سود هنگفتی به جیب بزند.

این اقدام شیائومی شاید برای خیلی از کاربران جدید و تعجب برانگیز باشد اما خب ایده رفرش کردن گوشی های قدیمی پیش از این هم وجود داشته و یک بار دیدیم هواوی هم نمونه بهبود یافته P20 لایت خود را بعد از گذشت مدتی راهی بازار کرد. البته آن گوشی طراحی متفاوتی داشت منتها اینکه شیائومی هم میخواهد چنین کاری را انجام دهد تعیین نیست.

نظر شما در رابطه با این اقدام شیائومی چیست؟ فکر می کنید پیروزیتی که با ردمی نوت 8 بدست آمد، با مدل 2021 آن تکرار خواهد شد؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1634

به "گوشی شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید