8 چیز که بعد از تماشا انیمه کابوس گرگ درباره جادوگران فهمیدیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، جادوگر: کابوس گرگ با کاوش عمیق تر در دنیای محبوب جادوگر، مجموعه جادوگر نتفلیکس را بیش از هر زمان دیگری، با موفقیت توسعه داد. هواداران، در این انیمه، زمانی را دیدند که جادوگران هنوز در اوج شکوفایی خود بودند، در سراسر قاره با هیولا ها می جنگیدند و فرزندان جدیدی را برای ارتقای درجه خود به خدمت می گرفتند.

8 چیز که بعد از تماشا انیمه کابوس گرگ درباره جادوگران فهمیدیم

این انیمه سینمایی هم چنین چندین مورد را درباره جادوگران نشان داد که مجموعه جادوگران با حضور هنری کویل به آن ها اشاره ننموده بود. شاید هواداران کتاب ها و بازی های جادوگران، از پیشینه این فرانچایز آگاه باشند اما مخاطبان عادی به لطف کابوس گرگ، اسرار زیادی را کشف کردند و درک خود را از شخصیت اصلی این سریال افزایش دادند.

8. جادوگران به ندرت به اسم نیروی تازه به کار گرفته می شوند

در کابوس گرگ بعضی از روش های جذب جادوگران نشان داده می گردد. قانون شگفتی، بخش مهمی از فرانچایز و یکی از راه های اصلی جذب افراد نو است. در واقع، بسیاری از بچه ها به صورت غیر منتظره به کائر مورهن می رسند. در سایر مواقع، پسران جوان، با میل و رغبت به عضویت این فرقه درمی آیند، مانند وسمیر که پس از پسندیدن شیوه زندگی یکی از جادوگران، به کائر مورهن سفر کرد.

در انیمه، هیچ اشاره ای به این موضوع نمی گردد اما هواداران کتاب ها و بازی ها می دانند که مردم قاره، گاهی اوقات فرزندان خود را به اسم هزینه خدمات جادوگران، به آن ها پیشنهاد می دهند. تصور اینکه والدین فرزندان خود را بفروشند، بیش از حد غیر معمول است اما هر روز اتفاقات بدتری در این قاره نفرین شده رخ می دهد.

7. جادوگران چندین قابلیت جادویی دارند

سریال جادوگران نگاهی اجمالی به قدرت جادوگران می اندازد. گرالت با بازی هنری کویل چندین بار از توانایی های خود استفاده می نماید اما تماشاگران فعلا جادوی اصلی او را ندیده اند. با این حال، کابوس گرگ، بیشتر قدرت های جادوگران را آشکار می نماید.

وسمیر در طول انیمه از چندین قدرت اساسی از جمله آتش و هوا استفاده می نماید. او هم چنین از تکنیک های جادویی دیگری بهره می برد که به شکل انرژی ظاهر می شوند. او بیشتر به توانایی های جادویی خود متکی است، در حالی که گرالت به نبرد تن به تن علاقه مند است. تماشاگران، نظرات مختلفی درباره برترین جادوگر بین وسمیر و گرالت دارند. کابوس گرگ ثابت کرد که با وجود تکنیک های مختلف مبارزه ای جادوگران، آن ها تحت هر شرایطی، کار خود را به نحو احسن به سرانجام می رسانند.

6. جادوگران زندگی مجللی داشتند

گرالت در طول سریال، زندگی انفرادی و نامنظمی دارد. او از بیشتر مزایای مادی دوری می نماید و فقط به دریافت هزینه خدمات خود راضی است. از سوی دیگر، وسمیر از مزایای مبارزه با هیولا ها و سبک زندگی خود لذت می برد و پول به دست آمده را صرف لذت های مادی می نماید.

کابوس گرگ به تماشاگران نشان می دهد که همه جادوگران، سبک زندگی صوفیانه و مشابه گرالت را ندارند. علاوه بر این، فیلم تایید می نماید که زمانی وجود داشت که جادوگران زندگی مجللی در قاره داشتند. جامعه، هنوز آن ها را در بیشتر موارد رد می نماید اما آن ها قدرت بیشتری دارند و می توانند بدون ترس از آزار و اذیت، از خود دفاع نمایند.

5. انسان ها از جادوگران می ترسیدند

کابوس گرگ نقل قول های به یاد ماندنی زیادی دارد اما برترین آن ها رابطه بین انسان ها و جادوگران را به نحو احسن خلاصه می نماید: تنها چیزی که انسان ها را از شکار ما باز می دارد، جانوران وحشتناکی هستند که نزد خود نگه می داریم. در واقع انسان ها به جادوگران نگاهی منفی داشتند و آن ها را در برترین حالت، تهدید و در بدترین حالت، ناهنجاری می دانستند.

هواداران قبلا می دانستند که گرالت با انسان ها رابطه ای بحث برانگیز دارد اما به نظر می رسد این امر بیشتر به سابقه او مربوط می گردد. با این حال، انیمه، این نکته را به تصویر می کشد که جامعه، جادوگران را انسان نمی داند، بلکه آن ها را هیولاهایی می پندارد که فقط با همنوعان خود مبارزه می نمایند.

4. جادوگران نام و آوازه بدی داشتند

مانند هر سازمان دیگری، جادوگران هم از فساد مصون نبودند. آن ها آن قدر قدرت داشتند و با تهدیدهای زیادی روبه رو شده بودند که باور داشتند که دیگر قوانین عادی در موردشان صدق نمی نماید و خود را از بقیه جامعه جدا می دانستند. تترا از جادوگران بسیار متنفر است، زیرا یکی از آن ها مادرش را جلوی چشمانش کشت. او مانند بسیاری از افراد دیگر قاره، معتقد است که جادوگران، جانورانی هستند که جولان می دهند و او تمایل دارد تا آن ها را ریشه کن کند.

انیمه کابوس گرگ شرح می دهد که چگونه جادوگران یا حداقل بعضی از آن ها، با عبور از مرزهای تعیین و عملکرد خارج از قانون خود، باعث بدنامی کل جادوگران شدند. دگلان در آخرین نفس های خود از وسمیر خواست تا افراد به جای مانده را به مردان بهتری تبدیل کند و وسمیر حرف های استاد خود را جدی گرفت و به نسل بعدی جادوگران آموزش داد تا از اشتباهات گذشته جلوگیری نمایند. هواداران گرالت را فقط در فصل اول این سریال دیدند اما طبق گزارشات، در فصل دوم، جادوگران بیشتری حضور خواهند داشت.

3. جادوگران در کاهش جمعیت الف ها نقش مهمی داشتند

شرایط الف ها در قاره خطرناک است. در سریال جادوگران، آن ها تقریبا منقرض شده اند. آن ها در داخل یک غار قدیمی زندگی می نمایند یا به اسم پناهنده در جنگل ها پنهان شده اند و از دنیای خارج می ترسند. سه شخصیت اصلی، گرالت، ینفر و سیری، روابط مناسبی با الف ها دارند. سیری و گرالت برخوردهای معنی داری با آن ها داشته اند و ینفر هم به وسیله خون خود با آن ها ارتباط دارد. همه این افراد به مخاطبان یاری می نمایند تا بفهمند شرایط الف ها در قاره تا چه حد خطرناک و بغرنج است و کابوس گرگ هم جزئیات بیشتری درباره سقوط آن ها ارائه می دهد.

جادوگران مجموعه ای از رویدادها را آغاز کردند که منجر به کاهش جمعیت الف ها شد. ریدریش و دگلان بر روی دختر جوان الفی به نام کیتسو آزمایش کردند و او هم به نوبه خود سعی کرد این آزمایشات را بر روی سایر بچه ها تکرار کند. بیشتر آن ها به علت ناتوانی در تحمل این آزمایشات، جان باختند. در زمان آغاز سریال جادوگران، فیلاوندرل و وسمیر تنها افرادی بودند که این رویدادها را به خاطر می آوردند. الف ها یکی از آسیب پذیرترین گروه های این مجموعه هستند و هواداران به لطف این انیمه، بیشتر با فجایع پیرامون آن ها آشنا می شوند.

2. ممکن است الف های جهش یافته بیشتری وجود داشته باشد

کیتسو یکی از برترین شخصیت های کابوس گرگ است. او که یک قربانی شرایط است، در سرانجام فیلم از خرابه های کائر مورهن فرار می نماید و آزاد می گردد. فیلم هیچ اطلاعات بیشتری درباره محل نگهداری او ارائه نمی دهد و شخصیت او در خود سریال هم ظاهر نمی گردد. با این حال، عوامل سازنده انیمه، تایید نموده اند که او قدرت فوق العاده ای دارد. بنابراین هواداران شاید او را در فیلم های آینده جادوگر ببینند.

این انیمه هم چنین نشان می دهد که ممکن است حداقل یک الف جهش یافته دیگر هم وجود داشته باشد. فیلاوندرل یک دختر دورگه زنده دیگر را تحت مراقبت خود قرار می دهد و قول می دهد اگر او به کسی آسیب برساند، از شمشیر وسمیر استفاده کند. هواداران هنوز چیزی درباره سرنوشت این دختر نمی دانند اما اگر او از این روش جان سالم به در ببرد، شاید الف های بیشتری هم بتوانند این کار را انجام دهند. اگر این طور باشد، پس جادوگران با تهدیدات خطرناک تری نسبت به آن چه تصور می نمایند، روبه رو هستند، به خصوص به این خاطر که الف ها متفاوت تر از هیولاهایی هستند که جادوگران معمولا با آن ها مبارزه می نمایند.

1. (بعضی) جادوگران به ساخت هیولاهای جهش یافته یاری کردند

در برهه ای از تاریخ قاره، تعداد جادوگران از تعداد هیولاها بیشتر شد. شاید آن ها در انجام وظیفه خود بسیار خوب عمل نموده بودند یا شاید هیولاها در طبیعت، فراوری مثل خود را متوقف نموده بودند. دگلان از ترس آزار و اذیت و سایر جنایات نفرت انگیز جادوگران، از ریدریش برای ایجاد هیولاهای نو یاری گرفت.

این نقشه همان طور که به نظر می رسید شوم بود و به قیمت خون الف ها تمام شد. اوضاع وقتی بدتر شد که تترا اقدامات نامطلوب جادوگران را برای مردم شهر ارد کریگ فاش کرد و آن ها را متقاعد نمود که در حمله به کائر مورهن یاری نمایند. انیمه کابوس گرگ، زمینه های تزلزل و مرگ جادوگران را به خوبی نشان می دهد و به مخاطبان می فهماند که آن ها، هم قربانی و هم عامل سقوط خود بوده اند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1763

به "8 چیز که بعد از تماشا انیمه کابوس گرگ درباره جادوگران فهمیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 چیز که بعد از تماشا انیمه کابوس گرگ درباره جادوگران فهمیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید