آقای تپل بالاخره سفید بخت شد ، ماجرای خواندنی کسی که روزی چاق ترین انسان روی زمین بود ، این مرد را به خاطر وزن بالایش با کامیون جا به جا می کردند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مانوئل اوربی هم بالاخره ازدواج کرد؛ کسی که برای رسیدن به مراد دلش مجبور شد بی خیال رکورد جهانی خودش بشود.

آقای تپل بالاخره سفید بخت شد ، ماجرای خواندنی کسی که روزی چاق ترین انسان روی زمین بود ، این مرد را به خاطر وزن بالایش با کامیون جا به جا می کردند

به گزارش خبرنگاران، اوربی مکزیکی که زمانی سنگین وزن ترین مرد دنیا بود بالاخره پس از مدت ها توانست با 400 مهمان ویژه و کلی خبرنگار مراسم عروسی اش را برگزار کند. اوربی در مراسم عروسی اش گفت: خدا را شکر می کنم که اجازه داد من خاتمه به این روز برسم. من هم حالا می توانم مثل بقیه مردم زندگی شادی داشته باشم.

اوربی وقتی با کلودیا سولیس آشنا شد بالاخره تصمیم گرفت با رژیم غذایی سخت، خودش را از شر این رکورد خلاص کند. او سال 2006 با 560 کیلوگرم وزن، نامش به عنوان سنگین وزن ترین آدم دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده بود اما در مراسم عروسی، او 250 کیلوگرم وزن داشت.

به همین دلیل باز هم مجبور شدند داماد را با یک تریلی به مراسم بیاورند. اوربی باز هم میخواهد رژیمش را ادامه بدهد. در مراسم عروسی او خبری از کیک و غذاهای پر کالری نبود.

مادر اوربی می گوید: پسرم حتی در عروسی هم رژیمش را نشکست. پزشکانش از نزدیک مراقبش بودند تا دست از پا خطا نکند. البته اوربی هنوز هم یک رکورددار است؛ کسی که بیشترین وزن را در دنیا کم نموده است.

خبر ازدواج اوربی در حالی سال 87 در خبرنگاران سرنخ منتشر شد که گفته می شد این مرد مکزیکی به خاطر وزن زیادی که دارد نمی تواند خودش را حرکت بدهد. برای همین از این کامیون برای جابه جا کردنش استفاده می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2195

به "آقای تپل بالاخره سفید بخت شد ، ماجرای خواندنی کسی که روزی چاق ترین انسان روی زمین بود ، این مرد را به خاطر وزن بالایش با کامیون جا به جا می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای تپل بالاخره سفید بخت شد ، ماجرای خواندنی کسی که روزی چاق ترین انسان روی زمین بود ، این مرد را به خاطر وزن بالایش با کامیون جا به جا می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید