ادامه فرایند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست 2 بازیکن تورینو

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شمار افراد تازه مبتلا به کرونا شده در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با اعلام ابتلای دو بازیکن تیم تورینو به این ویروس افزایش یافت.

ادامه فرایند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست 2 بازیکن تورینو

به گزارش خبرنگاران، تنها 24 ساعت پس از اعلام خبر افزایش شمار مبتلایان به کرونا در تیم کالیاری به چهار نفر، باشگاه تورینو نیز با انتشار بیانیه ای از ابتلای دو بازیکن این تیم به کرونا خبر داد.

به نظر می رسد عدم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط گروهی از بازیکنان شاغل در سری A در ایام تعطیلات تابستانی شان قرار است که دردسرهای جدیدی را برای آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به وجود آورد.

با توجه به آغاز تمرینات پیش فصل تیم ها برای آغاز فصل جدید، دور جدید تست گیری از آنها قبل از ورود به مراکز تمرینی صورت می گیرد و در باشگاه تورینو هم این تست ها مشخص کرده دو بازیکن که هنوز هویت شان فاش نشده است به کرونا مبتلا شده اند. طبق بیانیه باشگاه، دو فرد مبتلا که ظاهراً هیچ یک از علائم بیماری کرونا را هم نداشته اند بلافاصله به منازل خود برگردانده شده اند تا دوران قرنطینه را آغاز کنند. همچنین به منظور حصول اطمینان از عدم ابتلای سایر بازیکنان تیم به کرونا، به سه تن از بازیکنانی که اخیراً با دو فرد مبتلا ارتباط داشته اند نیز اجازه ورود به تمرینات داده نشده تا در تست های بعدی سلامت شان اثبات شود.

در همین حال باشگاه برشا که در انتها فصل اخیر سری A سقوط کرد نیز اعلام کرده است که یک بازیکن این تیم پس از بازگشت از تعطیلاتش در منطقه ساردینیا تست کرونا داده که نتیجه آن مثبت شده است. گویا این بازیکن با تعدادی دیگر از بازیکنان تیم هم در ارتباط بوده و آنها را هم به دردسر انداخته است. البته هنوز هیچ یک از آنها دارای علائم ابتلا به کرونا نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1141

به "ادامه فرایند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست 2 بازیکن تورینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند ابتلای بازیکنان سری A به کرونا با مثبت شدن تست 2 بازیکن تورینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید