ثبت 56 کشته مبتلا به ویروس کرونا، حدود 2 هزار نفر در چین مبتلا شده اند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کمیته بهداشت ملی چین بیان کرد تعداد کشته شدگان ویروس کرونا به 56 نفر افزایش یافته است و حدود 2 هزار نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

ثبت 56 کشته مبتلا به ویروس کرونا، حدود 2 هزار نفر در چین مبتلا شده اند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از روسیاالیوم، کمیته بهداشت ملی چین گفت تا شب گذشته (شنبه) یک هزار و 975 مورد ابتلا به ویروس کرونا در 30 نقطه از سراسر کشور ثبت شده است.در این میان وضع 324 نفر خطرناک است و 56 نفر کشته شده اند.

این ویروس پس از انتشار در شهر ووهان چین در حال انتشار در نقاط مختلف دنیا است و مردم آسیا، اروپا، آمریکا و استرالیا با این بحران دست به گریبان هستند. بعضی کشورها موارد ابتلا به این ویروس را ثبت نموده اند که آخرین مورد آن در کانادا گزارش شده است.

سازمان بهداشت عمومی تورنتو گفت هشدار اولیه ابتلا به ویروس کرونا در یکی از شهفرایندان این کشور که به تازگی از شهر ووهان چین بازگشته، دریافت شده است. در حال حاضر این فرد در قرنطینه است تا فرایند درمانی در بیمارستان انجام گردد.

از سوی دیگر دولت انگلستان به شهفرایندانش درباره سفر به استان هوبی چین به دلیل انتشار ویروس در آنجا هشدار داده است.

دولت آمریکا نیز امروز گفت کارمندان خود را از کنسولگری این کشور در شهر ووهان چین خارج می نماید. افراد در معرض خطر در اولویت قرار دارند.

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در واکنش به این پدیده خطرناک گفت: چین با اوضاع خطرناکی روبرو است، زیرا ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است. با توجه به کوشش های فشرده مسئولان چینی برای جلوگیری از شیوع این ویروس، چین قطعاٌ در این نبرد پیروز خواهد شد.

4106/4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 986

به "ثبت 56 کشته مبتلا به ویروس کرونا، حدود 2 هزار نفر در چین مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 56 کشته مبتلا به ویروس کرونا، حدود 2 هزار نفر در چین مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید