ارائه بیمه رایگان کرونا فلای دبی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فلای دبی مسافران خود را بیمه رایگان کرونا می نماید

هواپیمایی فلای دبی اخیرا با بیان اینکه ایمنی و سلامت مسافران، در درجه اول اهمیت برای این شرکت هواپیمایی قرار گرفته است از ارائه بیمه رایگان کرونا اطلاع داد و خاطرنشان کرد مسافران خود را تحت پوشش رایگان درمانی قرار می دهد. بر این اساس مسافرانی که از تاریخ 1 سپتامبر تا 30 نوامبر 2020 با هواپیمایی فلای دبی به سفر بپردازند، تحت پوشش درمانی رایگان کووید 19 قرار می گیرند.

ارائه بیمه رایگان کرونا فلای دبی

این بیمه در صورت تشخیص بیماری در طول سفر، هزینه های پزشکی و قرنطینه را پوشش می دهد و مدت اعتبار آن به مدت 31 روز از زمان انجام پرواز خواهد بود.

همچنین هزینه های پزشکی بیمه رایگان کرونا فلای دبی تا سقف 150.000 یورو و برای هر روز قرنطینه تا سقف 100 یورو برای مدت 14 روز می باشد.

شرایط استفاده از بیمه رایگان کرونا فلای دبی :

1. چنانچه در طول سفر و در خارج کشور، نتیجه آزمایش تست کرونا مسافری مثبت اعلام گردد، فلای دبی هزینه های پزشکی و بیمارستان را به علاوه هزینه اقامت در قرنطینه همراه با امکانات مورد نیاز برای اقامت را پرداخت خواهد نمود.

2. برای دریافت هزینه های درمان بیمه رایگان کرونا فلای دبی، باید پیش از تقبل هزینه ها، به صورت مستقیم به وسیله هواپیمایی فلای دبی اقدام نمایید، اما در صورتیکه هزینه ها را شخصا پرداخت نمایید و سپس از فلای دبی درخواست هزینه نمایید، این شرکت هواپیمایی مبلغی به شما پرداخت نخواهد نمود. همچنین هزینه خدماتی که شامل پوشش درمانی فلای دبی نمی شوند، از طرف این شرکت هواپیمایی قابل پرداخت نخواهد بود.

3. بیمه رایگان کرونا فلای دبی به مدت 31 روز از اولین پرواز و در طول سفر معتبر خواهد بود. بنابراین فلای دبی هیچ هزینه ای برای زمانی که شخص در کشور خودش اقامت دارد، پرداخت نخواهد نمود. در صورتیکه جواب تست کرونا فرد در هر زمانی از 31 روز مثبت اعلام گردد، بیمه پس از 31 روز و در طول دوره درمان نیز ادامه خواهد یافت. اما در صورتیکه نتیجه تست کرونا فرد پیش از اولین پرواز مثبت اعلام گردد، تحت پوشش های درمانی بیمه رایگان فلای دبی قرار نخواهد گرفت.

4. هزینه انجام تست کرونا شامل پوشش های بیمه رایگان کرونا فلای دبی نمی گردد.

5. این بیمه نوزادان و خردسالان را هم تحت پوشش قرار می دهد.

پوشش جغرافیایی بیمه رایگان کرونا فلای دبی

بیمه رایگان کرونا فلای دبی، تمام کشور یا کشورهایی که در بلیط درج شده و مسافر قصد سفر به آن ها را دارد، پوشش می دهد. چنانچه مسافر در ادامه بخواهد در ادامه به شهری دیگر و با وسیله دیگری سفر نماید، بیمه رایگان فلای دبی همچنان قابل استفاده خواهد بود. اما در صورتیکه مسافر به کشور خود بازگردد، این بیمه اعتبار خود را از دست خواهد داد.

مدارک لازم برای دریافت بیمه رایگان کرونا فلای دبی

هواپیمایی فلای دبی اعلام کرده است که مسافران برای دریافت بیمه رایگان نیاز به ارائه مدرک خاصی ندارند و کافی است که بلیط این شرکت هواپیمایی را خریداری کنند، تا این بیمه به صورت اتوماتیک برای آن ها فعال گردد.

اما در صورت مثبت شدن نتیجه تست کرونا در طول سفر مسافر به مدارک زیر نیاز خواهد داشت:

در صورتی که نتیجه تست کرونا مثبت اعلام گردد مسافر باید پیش از هر اقدامی با هواپیمایی فلای دبی تماس برقرار کرده و مدارک زیر را آماده نماید:

  • بلیط پرواز فلای دبی
  • کارت پرواز
  • گذرنامه، شامل صفحه ویزای اقامت
  • ارائه نتیجه تست مثبت کرونا، که نشان دهد تاریخ انجام آن پس از اولین روز سفر بوده است.
  • ارائه ایمیل و یا شماره تلفنی که مسافر به آن ها دسترسی دارد تا به وسیله آن ها بتوان با مسافر و یا افرادی که همسفر او هستند، ارتباط برقرار کرد.
منبع: اینترنت
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1251

به "ارائه بیمه رایگان کرونا فلای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیمه رایگان کرونا فلای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید