اطلاعات کارت واکسن را قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار آپلود کنید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران (پانا) - معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت، مردم قبل از اقدام به خرید بلیت حمل و نقل عمومی برون شهری، اطلاعات واکسیناسیون خود را در سامانه امید بارگذاری نمایند.

اطلاعات کارت واکسن را قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار آپلود کنید

شهرام آدم نژاد صبح امروز دوشنبه 17 آبان در مصاحبه با خبر بامدادی شبکه یک سیما، با اشاره به اینکه شیوه نامه های بهداشتی در زمینه حمل و نقل با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و اجرایی می گردد گفت: سامانه ای موسوم به سامانه امید در اختیار همه مراکزی که بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس می فروشند قرار خواهد گرفت و مسافرانی که علاقه مند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند باید پیش از خرید بلیت، اطلاعات مربوط به کارت واکسن خود از جمله شماره کارت واکسن و کارت ملی خود را در این سامانه بارگذاری نمایند.

وی افزود: اگر فردی کارت واکسن نداشته باشد باید پیش از خرید بلیت، تست منفی PCR خود را در سامانه امید بارگذاری کند تا اجازه خرید بلیت داشته باشد و در غیر این صورت سامانه به وی اجازه خرید نخواهد داد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی افزود: جامعه مخاطب سامانه امید، همه افراد بالای 12 سال هستند و این امر از ابتدای آذر ماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1843

به "اطلاعات کارت واکسن را قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار آپلود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کارت واکسن را قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار آپلود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید