اعلام تبدیل دیباج به شهر گردشگری

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تبدیل دیباج به شهر گردشگری صورت می گیرد.

اعلام تبدیل دیباج به شهر گردشگری

از سفر با قیمت تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

داستان چیست؟

مهدی قاسمی اظهار کرد: جلسه هم اندیشی برای ایجاد شهر توریست در دیباج با حضور امام آدینه، شهردار و اعضای شورای شهر دیباج برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهر توریست نگرشی جدید و نوآورانه در صنعت توریستی است، توضیح داد: جاذبه های متعدد تاریخی، طبیعی و انسان ساخت از مهمترین منابع جذب توریست بوده و شهرها بعنوان عظیم ترین صندلی این جاذبه ها و آثار، جلوه گاه متنوعی از جاذبه ها فراهم می سازند.

قاسمی اضافه نمود: توسعه اشتغال، پویایی اقتصاد شهری، توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی، از جمله اهداف طرح شهر توریست است.

او گفت: با طراحی لوگو و شعار توریستی دیباج، سامان دهی بافت های تاریخی و طبیعی شهر، تعریف محورهای جدید توریستی، برنامه ریزی شهری براساس برنامه های توریست محور، آموزش نیروهای انسانی کارآمد و افزایش آگاهی عمومی حرکت به سمت تحقق اهداف طرح شروع می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان دامغان با بیان اینکه شهر دیباج با توجه به موقعیت آب و هوایی، مکان های توریستی فراوان و قرار دریافت بین کویر و جنگل، دارای ظرفیت های قابل توجه در حوزه توریستی است، اظهار امیدواری کرد: با ایجاد شهر توریست و حفظ هویت اصلی شهر دیباج، از این ظرفیت ها برای اشتغالزایی و رشد مالی منطقه، به شیوه مناسب بهره برداری گردد.

دیباج شهری زیبا و کوهستانی در 55 کیلومتری شمال شهر دامغان بوده که در بهار و تابستان سرسبز، خنک و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد و عمدتا پوشیده از برف است.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1204

به "اعلام تبدیل دیباج به شهر گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تبدیل دیباج به شهر گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید