انجام آزمایشات مهم در داخل ایستگاه فضایی بین المللی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ایستگاه فضایی بین المللی اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری از سه فضانورد ناسا منتشر کرد و درباره کار آنها در ایستگاه فضایی توضیحاتی ارائه داد.

انجام آزمایشات مهم در داخل ایستگاه فضایی بین المللی

به گزارش خبرنگاران، آزمایشات علمی بسیاری در داخل ایستگاه فضایی انجام می گردد تا فضانوردان بینش جدیدی درباره درمان های بالقوه به دست آورند چراکه انجام بعضی آزمایشات به دلیل تداخل گرانش در زمین امکان پذیر نیست.

در تصویر اول مایکل هاپکینز ، فضانورد ناسا بر روی اجزای هیدروپونیک برای مطالعه مدیریت آب گیاه کار می نماید و در حال آنالیز راه های حفظ گیاهان در ریزگرانش از جوانه زدن تا عملیات برداشت است.

در تصویر دوم شانون واکر ، فضانورد ناسا در خصوص چگونگی مدیریت مخلوط های مایع و گاز در داخل ساختارهایی با اشکال خاص برای نمایش فناوری ساختارهای مویرگی تحقیق می نماید.این یافته ها می تواند به توسعه سیستم های پشتیبانی از حیات قابل اطمینان تر برای ماموریت های فضایی که در آینده انجام خواهد شد، منجر گردد.

در تصویر سوم کیت روبینز، فضانورد ناسا در کنار یک جفت دستیار رباتیک به نام AstroBee در داخل ماژول آزمایشگاه کیبو ژاپن قرار گرفته است. فضانوردان در حال آزمایش توانایی حرکت اتوماتیک و انجام مانور این ربات های مکعب شکل هم اندازه توستر، در داخل آزمایشگاه مداری هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1453

به "انجام آزمایشات مهم در داخل ایستگاه فضایی بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام آزمایشات مهم در داخل ایستگاه فضایی بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید