اهدای کتب جدید به کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، جدیدترین کتب حوزه میراث فرهنگی توسط خانواده شادروان سعید سلطانی یکی از علاقه مندان به حوزه میراث فرهنگی در استان خراسان جنوبی، خریداری و به کتابخانه تخصصی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی اهدا شد.

اهدای کتب جدید به کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، خانواده شادروان سعید سلطانی 55 جلد از جدیدترین کتب منتشر شده در حوزه میراث فرهنگی را خریداری و به کتابخانه تخصصی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی اهدا کردند.

رباب مشتاقی مسئول کتابخانه تخصصی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی در این باره گفت: ارزش کتب اهداء شده حدود 15 میلیون ریال است و این کتب در حوزه مرمت، معماری، هنر، باستان شناسی و تاریخ، گردشگری و سایر علوم وابسته است.

او ادامه داد: خانواده مرحوم سلطانی در گذشته نیز چندین بار اقدام به خرید و اهدای کتب نموده بودند.

مشتاقی در خاتمه گفت: کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی که به نام شادروان سعید سلطانی نامگذاری شده در مجموعه باغ و عمارت جهانی اکبریه واقع است.

او خاطر نشان کرد: این کتابخانه با بیش از 9 هزار جلد کتاب تخصصی و برخوردار از سالن مطالعه مناسب، همه روزه غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 8 تا 14 پذیرای پژوهشگران و دانشجویان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 244

به "اهدای کتب جدید به کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای کتب جدید به کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید