ایران در جام ملت های والیبال زنان آسیا ، حداقل آنها را بشناسیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شکوفه موسوی ، هدفی بزرگ که توقع خودشان از خودشان است. شاید خیلی از مردم ایران بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران را نشناسند یا حتی ندانند که دختران ایرانی هم والیبال حرفه ای بازی می نمایند.

ایران در جام ملت های والیبال زنان آسیا ، حداقل آنها را بشناسیم

شکوفه موسوی ، شمارش معکوس برای والیبال زنان آغاز شده و جام ملت های والیبال زنان آسیا از یکشنبه برای کشورمان با بازی مقابل کره جنوبی آغاز می گردد.

دختران والیبال ایران پس از ماه ها اردو حالا راهی مسابقات شده اند تا نتیجه زحماتشان را بگیرند. کره جنوبی و هنگ کنگ حریفان ایران در مرحله مقدماتی هستند و در ادامه کار تیم ملی کشورمان سخت تر خواهد شد.

اینکه توقع جامعه و مسئولان ورزش از تیم ملی والیبال زنان چیست، مسأله ای قابل آنالیز است که در این مطلب نمی گنجد اما آنچه امروز اهمیت دارد توقع ملی پوشان از خودشان است که بسیار بالاست.

تک تک بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران که ترکیبی از جوانان و باتجربه ها هستند، تحت راهنمایی کادر فنی از یک هدف مشترک می گویند. هدفی بزرگ که توقع خودشان از خودشان است. شاید خیلی از مردم ایران بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران را نشناسند یا حتی ندانند که دختران ایرانی هم والیبال حرفه ای بازی می نمایند اما تیم ایران امروز می داند که زمان درخشش فرا رسیده و با جسارت و قدرت از حضور در بین چهار تیم برتر آسیا می گوید. هدفی که با توان و انگیزه امروز دختران والیبال غیر ممکن نیست و اگر سرمایه گذاری و حمایت ها ادامه داشته باشد، دور نیست روزهایی که از هدف قهرمانی در آسیا بگوییم.

امروز تیم ملی والیبال زنان ایران در سئول تمرین می نماید و جز برای هدفش نخواهد جنگید. بد نیست ما هم که تا به امروز آنها را خیلی ندیدیم، حداقل نام هایشان را بدانیم تا در روزهای آینده، وقتی در بین برترین های قاره کهن ایستادند، برایشان راحت تر هورا بکشیم؛

مائده برهانی، شبنم علیخانی، نگین شیرتری، ندا چملانیان، مهسا کدخدا، مهسا صابری، مونا آشفته، شکوفه صفری، پوران زارع، مونا دریس محمودی، تهمینه درگذنی، فرزانه مرادیان، زهرا بخشی و هاله متقیان بازیکنان تیم ملی ایران در این مسابقات خواهند بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 225

به "ایران در جام ملت های والیبال زنان آسیا ، حداقل آنها را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در جام ملت های والیبال زنان آسیا ، حداقل آنها را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید