طراحی باغ ویلا کوچک: باغ وحش العین از جاهای دیدنی امارات متحده عربی به شمار می رود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بیتوته/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، باغ وحش العین از جاهای دیدنی امارات متحده عربی به شمار می رود.

طراحی باغ ویلا کوچک: باغ وحش العین از جاهای دیدنی امارات متحده عربی به شمار می رود

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ وحش العین یکی از گسترده ترین باغ وحش های امارات متحده عربی به شمار می رود که در سال 1969 میلادی در خیابان نهیان ال اول بازگشایی شده است. در باغ وحش العین گونه های مختلفی از پستانداران و گربه سانان نظیر پلنگ سیاه، یوز پلنگ، شیر، ببر، جگوار، گاو کوهی، زرافه و غزال آفریقایی نگهداری می گردد.

مؤسس باغ وحش، یک محوطه مجزا در مورد حفاظت از پرندگان، خزندگان و میمون ها را طراحی نموده است. حدود 30 درصد از گونه های حیوانات که در باغ وحش العین تحت محافظت هستند، در لیست گونه های در معرض انقراض قرار دارند. این باغ وحش در راستای حفظ گونه های خاص اعم از گونه های منطقه خلیج فارس و گونه های آفریقایی کوشش نموده است. از سری اقدامات باغ وحش العین در مورد ارتقای حفاظت از گونه های خاص میتوان به ساخت محوطه 217 هکتاری سافاری العین اشاره نمود.

یکی از قابلیت های برجسته باغ وحش العین که به بازدیدکنندگان خدمات گوناگونی را ارائه می دهد، انجام فعالیت نوازش حیوانات، شتر سواری، یادگیری تنوع زیستی و غذا دادن به گونه های خاصی از حیوانات نظیر زرافه است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1944

به "طراحی باغ ویلا کوچک: باغ وحش العین از جاهای دیدنی امارات متحده عربی به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا کوچک: باغ وحش العین از جاهای دیدنی امارات متحده عربی به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید