بیمه ملت، روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور شد
به گزارش مجله گوگل ایرانی، روابط عمومی بیمه ملت، در نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رتبه برتر را در بخش ارتباطات درون سازمانی کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور با حضور مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی، مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر امور مالی و دارایی و همچنین غلامرضا کاظمی دینان رئیس کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو و جمعی از اساتید حوزه روابط عمومی کشور و مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار گشت.
روابط عمومی بیمه ملت در بخش ارتباطات درون سازمانی، رتبه برتر را کسب و ادریس سالاری، مدیر روابط عمومی این شرکت، لوح تقدیر جشنواره را از رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی دریافت کرد.
در لوحی که به امضای مجید بهزادپور رسیده، آمده است:
جناب آقای ادریس سالاری
مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ملت
نقش آفرینی در تولید اندیشه های اطمینان بخش و تکثیر فرهنگ آرامش طلبی از هدف گذاری هایی است که صنعت بیمه آن را در دستور کار خود قرار داده است.
پایش به هنگام رویداد های مرتبط با صنعت بیمه و ایجاد کانال های شفاف ارتباطی بین بیمه گذاران و بیمه گران در کنار نگاه ویژه به مقوله ترویج محصولات و خدمات بیمه ای از جمله ماموریت هایی است که جنابعالی در ایفای آن پیروز بوده اید.
با آرزوی تلاش مضاعف شما و همکاران ارزشمند، مبتکر و با انگیزه تان در پیشبرد اهداف متعالی صنعت بیمه، کسب رتبه برتر در محور ارتباطات درون سازمانی نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر را تبریک گفته و دوام توفیق خانواده بزرگ روابط عمومی را از درگاه پروردگار یگانه خواستارم.
محمد سلطانی فر، داوود زارعیان، اکبر نصراللهی، حسن بشیر و مریم سلیمی، اساتید رشته ارتباطات و روابط عمومی، هیات داوران نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور بودند که بیمه ملت را شایسته عنوان رتبه برتر در میان روابط عمومی های صنعت بیمه دانستند.
روابط عمومی بیمه ملت، در یک سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه معرفی برند این شرکت و توسعه بخش رسانه، ارتباطات و تبلیغات داشت که با تقدیر علیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه ملت نیز همراه شد.
منبع: فرارو