تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles 3 اعلام شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بازی زنوبلید کرانیکلز 3 (Xenoblade Chronicles 3) برای کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ 7 مرداد (29 جولای) عرضه خواهد شد. این تاریخ زودتر از چیزی است که پیشتر اعلام شده بود. بعلاوه این عنوان به صورت انحصاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles 3 اعلام شد

شما می توانید از فروشگاه های نینتندو نسخه خاص زنوبلید کرانیکلز 3 را تهیه کنید. این نسخه خاص شامل یک کتاب از طراحی های بازی و یک قاب فلزی است. بخش های دیگر در این نسخه خاص هم به زودی معرفی خواهند شد.

عنوان نو زنوبلیند بازیکنان را در آینده دو عنوان قبلی قرار می دهد. این مجموعه به سبک نقش آفرینی بوده و هواداران بسیار زیادی دارد. شما در این بازی نقش نوح و میو (Noah and Mio) را بازی خواهید کرد. حال شما با تشکیل یک گروه 6 نفره، باید سعی کنید رازهای پنهان این جهان را کشف کنید.

سیستم مبارزه این بازی مانند عناوین دیگر این مجموعه است. بازیکنان می توانند 6 کرکتر موجود در آن را کنترل نموده و با توجه به توانایی های آن ها مبارزات خود را برنامه ریزی نمایند. بعلاوه در میانه راه شما با شخصیت های مختلفی روبه رو می شوند که در ادامه به تیم شما اضافه خواهند شد.

نوح یک مبارز است، شما با آن می توانید به دشمنان ضربه زده و با آن ها به طور مستقیم مقابله کنید. از طرفی میو یک زفیر (Zephyr) است. او توجه دشمنان را به خود جلب نموده تا افراد دیگر ضربه بزنند. حال شما می توانید با توجه به سبک بازی خود یکی را انتخاب کنید. کاراکترهای دیگر هم توانایی های مخصوص خود را داشته که می توانید از آن ها برای مبارزه بهره ببرید. نکته جالب ارتباط میان دو کاراکتر است. هر کدام از شخصیت های این بازی با یکدیگر یک زوج خوب شده و می توانند حرکات ترکیبی نوی را پیاده نمایند.

در جهانی زنوبلید دو قبیله به نام های کیوز (Keves) و اگنوس (Agnus) وجود دارند. قبیله کیوز در تکنولوژی پیشرفت زیادی نموده و به همین علت زره های بسیار مقاومی می سازند. از طرفی اگنوس در زمینه جادو پیشرفت زیادی نموده و از آن برای مبارزه استفاده می نماید. حال بازیکنان باید با توجه به ویژگی های این دو قبیله برای به روزرسانی و گشت و گذار وارد آن ها بشوند.

بازی زنوبلید کرانیکلز 3 هواداران زیادی دارد. حال که شرکت سازنده تصمیم گرفته آن را زودتر از زمان موعد عرضه کند، این یک ویژگی بسیار مثبت برای تیم سازنده و فروش اولیه بازی است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2034

به "تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles 3 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles 3 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید