ترس در برلین، شیری که یک خوک وحشی از آب عایدی!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبر وجود احتمالی یک شیر ماده در منطقه ها جنگلی حومه جنوب برلین توجه گسترده رسانه ها و مردم را در آلمان از بامداد پنجشنبه 20 ژوئیه تا کنون به خود جلب نموده است.

ترس در برلین، شیری که یک خوک وحشی از آب عایدی!

به گزارش خبرنگاران، حال جستجوی این حیوان وحشی در حومه جنوب برلین به وسیله پلیس و نیرو های آتش نشانی، سرانجام پس از گذشت نزدیک به 30 ساعت به سرانجام رسید.

میشائل گروبرت، شهردار شهر کلاین ماخنو، احتمالی قوی می دهد که حیوانی که در فیلم های ضبط شده دیده می گردد، شیر نباشد. گربروت در این زمینه می گوید: با اطمینان قوی می توان گفت که این حیوان یک خوک وحشی است.

پیش تر بعضی از کارشناسان امور حیوانات پس از ارزیابی ویدیوی مربوطه، با ابراز شک و تردید خود هویت این حیوان را زیر سئوال برده بودند.

این اظهارات در حالی صورت گرفت که سخنگوی پلیس به شبکه RBB آلمان نخست گفته بود: کارشناسان باتجربه پلیس تائید نموده اند که این حیوان احتمالا یک شیر بوده است.

پلیس در ابتدا معتقد بود که شیر در حال حاضر در یک منطقه کوچک جنگلی حضور داشته و خوابیده است.

با این حال هم زمان با این اظهارت، الکساندر اسلیوا، متخصص حیوانات باغ وحش شهر کلن به شبکه ntv آلمان گفته بود: شکل پشت و بعلاوه دُم این حیوان برای یک شیر، غیرعادی به نظر می آید. اما اگر پلیس معتقد است که این حیوان یک شیر است، من دیگر نمی توانم در آن شک داشته باشم.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2234

به "ترس در برلین، شیری که یک خوک وحشی از آب عایدی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترس در برلین، شیری که یک خوک وحشی از آب عایدی!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس در برلین، شیری که یک خوک وحشی از آب عایدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید