تصادف عجیب و وحشتناک ماشین با دو عابر

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یک راننده که با سرعت زیاد بر روی خیابان برفی در حال حرکت بود دو عابر را زیر گرفت.

تصادف عجیب و وحشتناک ماشین با دو عابر

به گزارش خبرنگار، فضای مجازی و انواع شبکه های اجتماعی مختلف در دنیا امروزه شرایطی برای انسان ها فراهم نموده اند که از طریق آن میتوان تصاویر، ویدئو ها و مطالب جالب توجه و جذاب را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و منتشر کرد. این ویدئو های مختلف در شرایط گوناگون حس های متفاوتی را، چون ترس، تعجب، شادی، غم و آرامش به انسان منتقل می نمایند. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت های خارجی منتشر شده از آن دست ویدئو هایی است که شاید هرکدام از ما بعد از دیدن آن چشم هایمان گرد شوند.

این ویدئو یکی از شهر های روسیه را نشان می دهد، کشوری که در بیشتر مواقع با برف و سرما از آن یاد می کنیم. در این ویدئوی منتشر شده که توسط دوربین مداربسته ضبط و ثبت شده است دو رهگذر در کنار خیابان درحال قدم زدن نشان داده می شوند که ناگهان یک خودروی اتومبیل با سرعت به سمت آن ها می آید و پس از برخورد با هردو عابر، یکی از آن ها را به روی کاپوت ماشین کناری پرتاب نمودهو به اتومبیل های پارک شده در خیابان نیز به شدت ضربه می زند.

یکی از عابران پس از برخورد اتومبیل به او از جا بلند می گردد و در حالی که گویا دچار سرگیجه و سردرگمی شده سعی دارد به جهت خود ادامه دهد اما نفر دوم که یک زن بوده و به چند متر آن طرف تر پرتاب شده، دیگر در تصویر نمایان نمی گردد. اما براساس اطلاعات دریافت شده از رسانه های محلی، به علت شکستگی های زیاد در بیمارستان بستر است.

به گفته پلیس، این راننده در حالت عادی قرار نداشته و به دلیل مصرف الکل، کنترل رانندگی را از دست داده و علاوه بر آن فاقد هرگونه مجوز و گواهینامه رانندگی بوده است. این خودرو پس از برخورد به 2 عابر و 3 اتومبیل متوقف شده و راننده در حالی که قصد فرار داشت از آن خارج شد و پیاده آغاز به فرار کرد اما یکی از رهگذران که شاهد این تصادف بود مانع او شده و او را متوقف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 895

به "تصادف عجیب و وحشتناک ماشین با دو عابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف عجیب و وحشتناک ماشین با دو عابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید