فراوری 100 ویدئوی کوتاه از ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فراوری 100 ویدئوی کوتاه از ظرفیت های گردشگری استان به منظور انتشار در فضای مجازی اطلاع داد.

فراوری 100 ویدئوی کوتاه از ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در توسعه گردشگری گفت: در شرایط کنونی فضای مجازی کاملاً درزمینهٔ گردشگری مورداستفاده قرارگرفته است و به گونه ای که در ایام نوروز شاهد بودیم، محتوای فراوریشده در این فضا توانست اوقات در خانه ماندن هم وطنان را غنا بخشد.

او با تأکید بر اینکه فضای مجازی این امکان را دارد که درزمینهٔ گردشگری و صنایع وابسته اقدامات خوبی درزمینهٔ بازاریابی دیجیتال در آن انجام داد اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته 100 ویدئو با مضمون معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و ... استان در قالب کلیپ های یک و سه دقیقه ای تهیه و در فضای مجازی انتشار داده خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی تأکید کرد: کوشش خواهد شد تا از فناوری های روز جهان برای فراوری این ویدئوها استفاده گردد و باکیفیت مناسب در اختیار عموم قرار گیرد تا درزمینهٔ بازاریابی برای اوج گیری گردشگری در ایام پس از شکست کرونا مثمر ثمر باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 914

به "فراوری 100 ویدئوی کوتاه از ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 100 ویدئوی کوتاه از ظرفیت های گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید