جام قهرمانی در دستان شیرمردان ایران، روسیه و برزیل در رتبه های بعدی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در پایان بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو ارتش های جهان تیم ملی ایران با 8 مدال طلا، نقره و برنز به عنوان قهرمانی رسید.

جام قهرمانی در دستان شیرمردان ایران، روسیه و برزیل در رتبه های بعدی

بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو ارتش های جهان با حضور 300 ورزشکار از 12 کشور به میزبانی ایران و در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران به مدت 3 روز در حال برگزاری است.تیم ملی تکواندو نیرو های مسلح ایران در مجموع با کسب 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم مدعی روسیه به عنوان قهرمانی رسید. روسیه با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و برزیل یک طلا، یک نقره و یک برنز دوم و سوم شدند.

در روز دوم این رویداد در گروه آقایان،رقابت های اوزان زوج برگزار گشت که باربد جباری در وزن 58- کیلوگرم برابر شامیل ماگمدوف حریف قدرتمند روسیه ای قرار گرفت و به فزونی رسید، اما برابر پائولو ریکاردو سوزا از برزیل نتیجه را 2 بر یک واگذار و به نشان برنز بسنده کرد.

در وزن 68- کیلوگرم، محمدمهدی عمادی با پشت سر گذاشتن حریفان و پیروزی برابر ویاچسلاو مینین از روسیه در فینال به نشان ارزشمند طلا رسید. محمدحسین یزدانی در وزن 80- کیلوگرم دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و سپس در اولین دیدار مقابل مظهر عباس از پاکستان به فزونی رسید. او در فینال مقابل ماکسیم خراماتسوف حریف سرشناس کشور روسیه قرار گرفت و با واگذاری نتیجه به نشان نقره ای دست یافت.

علی نجفی آخرین نماینده ایران در وزن 87+ کیلوگرم، دور نخست به مصاف بایرژان خاسنوف قزاقستانی رفت و پیروز شد سپس در فینال و در پیکار با ولادیسلاو لارین از روسیه رو به رو شد و با واگذاری نتیجه برابر قهرمان المپیک توکیو به نشان نقره بسنده کرد.

پیشتر در روز اول مسابقات ابوالفضل زندی در وزن 54- کیلوگرم (برنز)، امیرحسین محمدخانلو در وزن 63- کیلوگرم (طلا)، امیرمحمدبخشی در وزن 74- کیلوگرم (طلا) و مهدی عابدینی در وزن 87- کیلوگرم (طلا) کسب کردند.

همچنین تیم ملی پومسه ایران نیز توانست عنوان قهرمانی این رویداد را بالاتر از پاکستان و نپال تصاحب کند.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2131

به "جام قهرمانی در دستان شیرمردان ایران، روسیه و برزیل در رتبه های بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی در دستان شیرمردان ایران، روسیه و برزیل در رتبه های بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید