جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مصطفی بغدادی مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب بیش از 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ ها در رویدادهای دوشنبه های استارت آپی اطلاع داد.

جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، بیست و نهمین رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه پسماند و محیط زیست به منظور شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر برگزاری شد.

دکتر مصطفی بغدادی مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اهداف این رویداد گفت: مجموعه رویدادهای دوشنبه های استارتاپی رویدادهایی است که به قصد بهم رسانی در راستای ماموریت صندوق نوآوری و شکوفایی برای یاری به زیست بوم نوآوری کشور طرح ریزی شده است.

وی در ادامه اضافه نمود :صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به واسطه قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان ایجاد شده است. امروز بیش از 70 سرویس به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می گردد که مخاطب آن ها عمدتا شرکت ها و موسسات دانش بنیان هستند اما کوشش ما همیشه این بوده است که به تمام فناوران و فعالان زیست بوم نوآوری کشور که استارتاپ ها بخش قابل توجهی از آن را تشکیل می دهند خدماتی را ارائه دهیم.

مدیر توسعه زیست بوم صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در اسناد بالادستی حمایت های صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان محدود شده است، از همین رو ما سعی نموده ایم با روش های غیرمستقیم مانند هم سرمایه گذاری با عاملان سرمایه گذار، همکاری با شتاب دهنده های دانش بنیان سایر فعالان زیست بوم را تحت پوشش قرار دهیم و خدمات صندوق را به آن ها هم ارائه کنیم.دوشنبه های استارتاپی با همین نگاه ایجاد شد تا به سراغ مجموعه ها و استارتاپ هایی برویم که فرایند شتابدهی را گذرانده اند و محصول اولیه آن ها توسعه پیدا نموده و سابقه فروش دارند و احتیاج به جذب سرمایه دارند برای اینکه کسب و کار خود را رشد دهند.

بغدادی در خصوص اندازه سرمایه جذب شده در 28 رویداد برگزار شده پیشین شرح داد و گفت:صندوق نوآوری و شکوفایی تا به امروز میزبان 190 استارتاپ در 28 رویداد دوشنبه های استارتاپی بوده است و کوشش نموده ایم به تامین اقتصادی آن ها یاری کنیم. تا به امروز حدود 50 میلیارد تومان جذب سرمایه برای 16 استارتاپ حاضر در رویدادهای گذشته داشته ایم و چیزی نزدیک به 29 میلیارد تومان هم برای 14 استارتاپ دیگر در حال مذاکره است. در این مدت بالغ بر 360 جلسه B2B میان استارتاپ ها و سرمایه گذاران در رویدادهای دوشنبه استارتاپی برگزار شده است که بعضی از آن ها پیروز بوده و منجر به جذب سرمایه هم شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1752

به "جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 50 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ های رویداد دوشنبه های استارت آپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید