خلوت ترین نقاط گردشگری دنیا کدام ها هستند؟

به گزارش مجله گوگل ایرانی، از مقاصد دیدنی و کمتر شناخته شده دنیا ، بازدید کنید

هنوز مقاصدی در دنیا هستند که می توانید از آنها بازدید کنید بدون اینکه در ترافیک انسانی بازدیدکنندگان دیگر قرار بگیرد. از قطب جنوب تا زمین های کشاورزی با چشم اندازی فوق العاده زیبا در جمهوری چک ، اینها مقاصد گردشگری هستند که نسبت به سایر نقاط خلوت ترند و می توانید از تمام زیبایی های آنها لذت ببرید.

خلوت ترین نقاط گردشگری دنیا کدام ها هستند؟

دریاچه Moraine در آلبرتا - کانادا

این دریاچه در نزدیکی دریاچه ای مشهورتر به نام دریاچه لوییز در پارک ملی بانف کانادا است ، اما جمعیت کمتری در این منطقه دیده می گردد در حالیکه زیبایی منحصر به فردی نیز دارد.

چرا خلوت است ؟ این دریاچه که از یخ ها تغذیه می گردد همانطور که گفته شد در پارک ملی بانف قرار گرفته است و چون دریاچه لوییز در نزدیکی آن از شهرت بالاتری برخوردار است جمعیت را به سوی خود می کشاند.

بهترین زمان برای سفر به این منطقه اواسط ژوئن تا اواخر جولای است ، در این زمان یخها آب می شوند و دریاچه را پر می نمایند و این دریاچه چهره ای زیباتر به خود می گیرد.

زمین های Moravian - جمهوری چک

زمین های موراویان در چک تصویری زیبا ، دست نخورده و رنگارنگ دارند که بسیار مورد علاقه عکاسان می باشد. اما هنوز بین توریست ها خیلی شناخته شده نیست.

چرا خلوت است ؟ این زمین های زیبا و چند رنگ خیلی بین توریست ها مشهور نیست و بسیاری از وجود آن خبر ندارند ، بنابراین می تواند یکی از بهترین نقاط برای علاقه مندان به طبیعت دست نخورده و بکر باشد.

بهترین زمان برای بازدید از این منطقه اواخر تابستان زمان برداشت است.

باگان - میانمار

میانمار می تواند قلمروی جدید دنیاگردان باشد چرا که به دلیل تغییرات سیاسی که در آن اتفاق افتاده است فقط چند سالیست که به روی بازدیدنمایندگان باز است.

چرا خلوت است ؟ همانطور که گفته شد ، میانمار فقط چند سالیست که به روی توریست ها باز است و به سرعت در حال مشهور شدن است. بنابراین هنوز فرصت آن است که از معابد بی نظیر و فرهنگ غنی این کشور بازدید کرد پیش از آنکه مورد هجوم گردشگران قرار بگیرد.

بهترین زمان برای بازدید از این کشور بین ماههای نوامبر و فبریه است ، زمانی که دمای هوا خیلی بالا نیست و باران های موسمی نیز تمام شده اند.

قطب جنوب

آرام ترین نقطه دنیا ، قطب جنوب دارای صحنه های طبیعی بی نظیری است که شاید در هیچ کجای دنیا نتوان دید ، اما فقط تعداد محدودی می توانند این زیبایی ها را از نزدیک ببینند.

چرا خلوت است ؟ این منطقه هیچوقت جمعیت زیادی از انسان ها را ندیده است اما اخیرا توریست ها این امکان را پیدا نموده اند تا از قطب جنوب دیدن نمایند ، اما فقط تعداد کمی می توانند به این منطقه بروند. برای رفتن به این منطقه باید سه روز سفر دریایی در گذرگاه دریک - که یکی از خشن ترین و دشوارترین نقاط دریا برای تردد است - عبور کنید. اگر این سختی را سپری کنید می توانید با تماشای زیبایی و آرامشی که در قطب جنوب وجود دارد به بی فایده نبودن سختی سفرتان پی ببرید.

بهترین زمان سفر به قطب جنوب بین اواخر اکتبر و مارچ است. البته این زمان تنها زمان ممکن برای رفتن به این منطقه است. اگر می خواهید کوههای یخ را پیش از ذوب شدنشان ببینید باید عجله کنید!

آبشار هاواسو در گرند کانیون - آریزونا

آبشار هاواسو در منطقه ای دورافتاده در گرند کانیون آریزونا قرار گرفته است. مقدار بالای کلسیوم کربنات و منیزیوم در آبهای این آبشار باعث شده است تا منظره ای تلفیقی از آبی و سبز ایجاد گردد. در تالاب کوچک این آبشار بسیاری از افراد به شنا کردن می پردازند.

چرا خلوت است ؟ برای رسیدن به این جاذبه چشمگیر و زیبا باید حداقل یک و نیم کیلومتر پیاده روی کنید ، بنابراین زمانی که به آنجا برسید منطقه ای خالی از گردشگر خواهید دید.

بهترین زمان رفتن به این منطقه فصل بهار است چرا که روزها طولانی تر هستند و آب برای شنا کردن گرم تر است و پیاده روی تا این آبشار نیز آسان تر خواهد بود. فصل زمستان این آبشار به روی بازدیدنمایندگان بسته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 242

به "خلوت ترین نقاط گردشگری دنیا کدام ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلوت ترین نقاط گردشگری دنیا کدام ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید