دبی با راه اندازی بسته Dubai Pass به رونق گردشگری یاری می نماید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، دبی این هفته بسته تخفیفی دبی پس (Dubai Pass) را راه اندازی نموده است که بسیاری از جاذبه های مهم شهر برای گردشگران و مردم شهر با قیمت مناسب تر ارائه می گردد.

دبی با راه اندازی بسته Dubai Pass به رونق گردشگری یاری می نماید

به گفته یکی از مقامات دولتی دبی در روز یکشنبه، دبی میخواهد تا سال 2020 بالغ بر 20 میلیون جهانگرد را جذب کند؛ این هدف با استفاده از دستاوردهای تازه و در عین حال جذب بازار توریستی تازه و آماده بودن برای ارائه انگیزه های توریستی تازه در سال 2018 محقق می گردد.

Issam Kazim، مدیر اجرایی جهانگردی و بازرگانی دبی در مصاحبه با رسانه ها در دبی گفت:

یکی از استراتژی های اصلی آن ها استفاده از روینمودهای متفاوت و گوناگون است. وی اضافه نمود که آن ها مایل به اتخاذ این استراتژی خواهند بود، زیرا تغییرات خاصی رخ می دهد که آن را ژئوپلیتیک یا اقتصاد اجتماعی می دانند. او ادعا کرد آن ها حدود 6 یا 7 بازار سنتی را هدف قرار داده بودند و آن ها را قادر ساخت تا سال 2013، به هدف ده میلیون جهانگردی برساند و از آن پس آن ها کمپینی دارند که تا سال گذشته در 44 بازار فعالیت می نماید.

جهانگردی دبی که تحت نظر دولت دبی اداره می گردد، در سال 2017 رکورد بیش از 15.8 میلیون جهانگرد با هدف تجاری (افرادی که طی یک دوره مشخص با اهداف غیرجهانگردی به طور مکرر به دبی سفر می نمایند) را کسب نموده است که نشان دهنده رشد 6.2 درصدی نسبت به سال 2016 است. این آمار بر اساس داده هایی است که در ماه فوریه منتشر شده است.

علاوه بر این، بر اساس آمار آقای Issam Kazim:

امارات در طول سال 2017 به طور میانه، طول مدت اقامت جهانگردان تفریحی را نیز از 0.3 روز به 6.2 روز افزایش داده است.

در سال 2017، هند، 2.1 میلیون جهانگرد، عربستان سعودی، 1.5 میلیون جهانگرد و انگلیس، 1.3 میلیون جهانگرد را جذب نموده اند، با این حال بازارهای منابع تازه نشان می دهد؛ بیشترین رشد مربوط به چین می گردد که با 764 هزار جهانگرد در رتبه پنجم قرار گرفته و نسبت به سال گذشته خود 41 درصد افزایش داشته است و روسیه با 530٬000 مسافر و افزایش 212 درصدی در جایگاه 8ام قرار گرفته است.

آقای کاظم به یک منبع رسانه ای گفت:

او میخواهد جریان جهانگردان از بازارهای منابع سنتی را در سال 2018 حفظ کند و در عین حال برای جذب جهانگردان از روسیه، CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع)، آمریکای لاتین، به خصوص سوئد که در سال 2017 رشد چشمگیری داشته اند، کوشش می نماید.

وی اضافه نمود:

در پی افزایش موفقیت های کمپین بازاریابی و همکاری با رسانه های تأثیرگذار، فعالیت های تبلیغاتی خود را در چین ادامه می دهیم.

آقای Kazim گفت:

اداره جهانگردی در این هفته بسته تخفیفی دبی پس (Dubai Pass) را راه اندازی نموده است که بسیاری از جاذبه های مهم شهر برای جهانگردان و مردم شهر با قیمت مناسب تر ارائه می گردد. بعلاوه در راستای این سیاست ها سال جاری کمپین تازهی برای ارتقا منطقه بیابانی Al Marmoum راه اندازی نموده است. این منطقه در میان دوچرخه سواران، ستاره شناسان، علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان محبوب است. این همان منطقه ای است که مسابقات شتر امارات در آن برگزار می گردد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1921

به "دبی با راه اندازی بسته Dubai Pass به رونق گردشگری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی با راه اندازی بسته Dubai Pass به رونق گردشگری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید