رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معرفی گشت

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران (پانا) - طی حکمی از سوی فرمانده ناجا، سرهنگ هادی امیدوار به عنوان رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شد.

رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معرفی گشت

به گزارش پلیس راهور، بنا به پیشنهاد رئیس پلیس راهور ناجا و با حکم سردار فرماندهی ناجا جناب سرهنگ هادی امیدوار به عنوان رئیس پلیس راه راهور ناجا منصوب شد.

سرهنگ امیدوار پیش از این در سِمت رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی مشغول به خدمت بود.

در ادامه مراسم سرهنگ حسین ولی تویسرکانی رئیس بازرسی پلیس راهور ناجا بخش هایی از توصیه های امیرالمومنین علی (ع) خطاب به مالک اشتر را قرائت کرد.

سردار هادیانفر در این مراسم که با حضور نمایندگان سازمانهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و… در راستای پیشگیری از شیوع کرونا بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس با پلیس راه استانها که مسئولین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها برگزار شد. افزود: ابتدا از زحمات و خدمات کلیه همکاران در حوزه درون و برون شهر در این روزها که در حال اجرای محدودیت و ممنوعیت های مرتبط با کرونا و همچنین در شرایط برف و باران در حال خدمت هستند تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از رئیس جدید پلیس راه انتظار می رود مدیریت ترافیک و تسهیل تردد در جاده های کشور را بصورت هوشمندانه مبتنی بر فناوری های نوین دنبال نموده و نسبت به برقراری تعامل سازنده با دستگاه ها و سازمان های همسو با ماموریت پلیس، بیشتر از گذشته اقدام کند.

وی افزود: امروزه با توجه به تکنولوژی های نوین، باید از حضور فیزیکی مامورین در جاده ها کاسته و به سمت نظارت سیستمی پیش رویم، مگر در شرایط بحرانی و اضطرار که ضرورت دارد عوامل پلیس حضور فیزیکی در صحنه داشته باشد.

در سرانجام سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از زحمات و تلاش های ارزشمند سردار حسینی، رئیس سابق پلیس راه راهور ناجا که در مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات جاده ای نقش موثری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1339

به "رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جدید پلیس راه راهور ناجا معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید