رضا شکاری: شدیداً پرسپولیسیام و حتی حاضرم مجانی قرارداد ببندم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رضا شکاری تاکید کرد با تراکتور 700 میلیون کم تر از پیشنهاد پرسپولیس قرارداد بسته است

رضا شکاری: شدیداً پرسپولیسیام و حتی حاضرم مجانی قرارداد ببندم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا شکاری درباره دلیل فسخ قراردادش با تراکتور، الگوی فوتبالی اش و ... صحبت کرد.

رضا شکاری درباره فسخ قرارداد با تراکتور گفت: دوست داشتم در تراکتور بمانم، اما مسئله ای برایم پیش آمد که هرکسی جای من بود از آنجا فراری می شد. مانند رشید مظاهری و دیگران که از آنجا فراری هستند. مشکل من مردم تبریز نیست. مشکل من با خود باشگاه تراکتور است. من همیشه در قراردادهایم بند هایی می گذارم که قانونی است.

یک کتاب اختصاصی با قهرمانی فرزندتان در تیم پرسپولیس بسازید...!

یک کتاب اختصاصی با قهرمانی فرزندتان در تیم پرسپولیس بسازید...!

شکاری اضافه کرد: تمام شکایت مان را در سازمان لیگ کردیم. در قرارداد من مثل رشید و چند بازیکن دست برده اند. من مجبور شدم از آنجا بیرون بیایم، حتی اگر به فوتبالم هم ضرر بخورد باید بیرون می آمدم.

رضا شکاری درباره انتشار تصویر پیراهن پرسپولیس در اینستاگرام خود گفت: آن لباس را داشتم و عکس را هم خودم در اینستاگرام منتشر کردم.

رضا شکاری درباره الگوی فوتبالی اش در داخل ایران گفت: علی کریمی الگوی فوتبال داخلی ام است.

رضا شکاری درباره تشابه خودش با پیام صادقیان اضافه کرد: اتفاقا آقای علی منصوریان در این چند مدت که آمده بود به من می گفت تو پیام صادقیان قد بلندی! می خواهم پیام صادقیانی شوم که بدون حاشیه در پرسپولیس می درخشید.

رضا شکاری گفت: شدیدا پرسپولیسی ام. پارسال که می خواستم به پرسپولیس بیایم و اتفاق نیفتاد، همه فکر می کردند به خاطر پول به تراکتور رفته ام در صورتی که قسم می خورم 700 میلیون پایین تر از پرسپولیس قرارداد بستم. یعنی پرسپولیس پول بیشتری به من می داد، ولی طرفداران پرسپولیس فکر می کنند به خاطر پول رفتم.

شکاری اضافه کرد: همان موقع از استقلال هم پیشنهاد داشتم، بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس! ولی اگر به استقلال می رفتم دیگر در خانه راهم نمی دادند، چون ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم. نمی توانم به استقلال بروم، فوتبالم هم تمام شود می روم خانه نشین می شوم، اما به استقلال نمی روم. اصلا پول برای من مهم نیست. با پرسپولیس 10 ساله می بندم. فرقی نمی کند پرسپولیس چه پیشنهادی بدهد، مجانی که غیرحرفه ای است، اما حاضرم برای شان بازی کنم.

شکاری درباره علت نپیوستنش به پرسپولیس در زمان ایرج عرب گفت: از روسیه که آمدم یک بار به باشگاه پرسپولیس رفتیم و با آقای عرب صحبت کردیم. ایشان اوکی را دادند و هیچ مسئله ای نداشتند و گفتند فقط باید به باشگاه روبین کازان نامه بزنیم تا کارت ITC را صادر کند. رفتیم و تا پس فردا خبری نشد. زنگ زدیم، جوابگو نبودند. متوجه شدیم از آن طرف آقای آذری یا مدیر برنامه ای که اسم نمی برم به باشگاه پرسپولیس زنگ زدند و باشگاه را ترساندند که اگر مرا جذب کنند محروم می شوند.

رضا شکاری در سرانجام خاطره ای از تیم ملی جوانان گفت: یک بار در تیم ملی جوانان، مدیربرنامه هایم به هتل المپیک آمد و ما در هتل آکادمی بودیم. ساعت 11 بود و دیر شده بود و خاموشی زده بودند. از پنجره پشتی هتل پریدم پایین و به آنجا رفتم. زمانی که برگشتم بچه ها پایه بودند، ملافه های تخت را به هم وصل کردند که بالا بیایم یکهو ول شد و من داشتم با سر به کاشی می خوردم. واقعا تمام بود، چون طبقه سوم بودم، اما عارف غلامی آمد و زانویش را گذاشت تا به سرم ضربه ای نخورد. واقعا شانس آوردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1345

به "رضا شکاری: شدیداً پرسپولیسیام و حتی حاضرم مجانی قرارداد ببندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا شکاری: شدیداً پرسپولیسیام و حتی حاضرم مجانی قرارداد ببندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید