ستارگان مجازی (چهارشنبه 22 فروردین 97)

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کودک درون ستارگان نیز همچون کودک درون مردم عادی گاهی بیدار می گردد. نمود این بیداری را گاهی می توان در پست های اینستاگرام آنان مشاهده کرد. در دنیایی که بچه ها به دنبال عظیم شدنند و عظیمتر ها به دنبال کودک شدن، نهایتاً بتوان قناعت کرد، رضایتی در کار نیست. با ستارگان مجازی امروز، چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه 1397 در خدمت شما عزیزان هستیم. از اینکه تا پایان با ما هستید، از شما سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (چهارشنبه 22 فروردین 97)

خلاصه مطالب امروز:

  • محسن افشانی در گونی؟!
  • بیداری کودک درون ستارگان!
  • ساخت ایران در چین!

ستارگان مجازی امروزو با این استوری محسن افشانی شروع میکنیم که خطاب به رییس جمهور متنی رو منتشر نموده و منتظره تا تو گونی کنن ببرنش. اگه این اتفاق بیفته که واقعاً لطف بزرگی به فضای مجازی بخصوص اینستاگرام شده. پیشاپیش مراتب سپاس رو از رییس جمهور محترم به جا می آوریم.

تشکر میکنیم از آرش استیلاف عزیز که با شناخت خوب خودش از اوضاع مالی کنونی کشور، سعی در اون داره که فشارها رو از دل مردم ایران برداره.

به امیر جدیدی پیشنهاد میکنیم که به پیج آرش استیلاف یه سر بزنه. اگه بره اونجا، 90 درصد مشکلش حل میشه.

شرط انصاف نیست که تا وقتی خبرنگاران ای سرحاله و برامون سوژه درست میکنه بیاریمش توی ستارگان مجازی و وقتی در بستر بیماری گرفتار میشه سراغی ازش نگیریم. دعا میکنیم برای الناز عزیز که این روزهای سختی که داره هرچه زودتر به خاتمه برسه و دوباره مثل گذشته ها کار هنریشو از سر بگیره و ما رو هم با سوژه هایی که درست میکنه شاد کنه.

متهم ردیف اول پایین آمدن از پله های کافه، که به دستور قاضی چهره او تنها با پوشاندن کامل چشم ها قابلیت انتشار دارد!

بهاره افشاری عکسی از عروسک خرسیش منتشر نموده که داره توی چاییش غرق میشه؛

امیر کاظمی هم این دوتا اسباب بازی کوکی به اسم های مملی و گیگیلی رو داره واسه یه مسابقه آماده میکنه؛

اینام مهمونای بهنوش بختیاری هستن که از معروفترین آن ها می توان به میکی موس و مرد عنکبوتی اشاره نمود!

از خداوند منان خواستاریم که این دلخوشی ها رو از ما نگیره و کودک درون ستارگان عزیزمونو همچنان بچه نگه داره. آمین.

مریم خدارحمی هم در این استوری به خواستگارای فرضی که پشت در صف کشیده اند گفت که قصد ازدواج کردن ندارد و همچنان قصد دارد درسش را ادامه دهد.

خیلی عجیه، چون من همواره امروزو واسه دیروز دوست دارم، فردا رو واسه پس فردا. البته سالادم به خاطر سسشه که دوست دارم.

مجتبی جان، تا اونجا که من میدونم اسب حیوان نجیبه ولی اگه حس کنه که داره از نجابتش سو استفاده میشه عجیب میشه. سعی کن نجیب باشی.

اگه ایتالیا از اول میدونست که یه لوگوی این مدلی میتونه یه شبه اینقدر تو ایران معروف بشه، توی لوگوی همه محصولاتش، یه نکته ای واسمون قرار میداد.

امان از این گربه های تهران که یهو بی موقع دلشون عکس میخواد. اصلاً اجازه هم نمیدن آدم بره یه کفشی چیزی بپوشه. تا ازشون عکس نگیری که نمیذارن بری.

همین که شهنام جان خودش آخر جمله ش از چیزی که نوشته تعجب نموده، 70 درصد، فرایند هضم این استوری رو واسمون تسهیل نموده.

ایشونم مهسا خانم طهماسبی هستن که قصد دارن آبی که با مشقت زیاد، با سطل از چاه کشیدنو از پله های کافه آوردن بالا رو با دوستشون بنوشن. از قدیم گفتن، پله کافه رو که همه میان بالا، اینکه چجوری بری پایین مهمه.

شیث رضایی:

bade 1 mah omadam bashgah

ضمن عرض تاسف باید بگم که خوشی های یک ماهه ما همین امروز تموم شد و از فردا محکوم به دیدن شیث جان با زیرپیرهنی و شلوارک توی باشگاه و در حال اجرا حرکات موزون ورزشی هستیم. خوبی، بدی چیزی تو این یک ماه دیدین حلال کنین.

محمدرضا گلزار:

我們的

محمدرضا گلزار، به چینی یه چی نوشته که وقتی زدیم توی گوگل ترنزلیت ترجمه شو نوشته بود ما! فکر کنم منظورش اینه که یه تو راهی داره. از همین الان قدم نو رسیده رو بهش تبریک میگیم.

امین حیایی:

>

بازیگران و عوامل سریال ساخت ایران 2 به تهیه کنندگى منصور سهراب پور و امیر پروین حسینى و کارگردانى برزو نیک نژاد این روزها در چین مشغول به فیلمبردارى هستند...

محمدرضا گلزار، امین حیایی و محسن کیایی، ستارگانی هستن که واسه ساخت سریال ساخت ایران 2 راهی معبد شائولین در چین شدن. انتظار میره که پس از اتمام فیلمبرداری در چین، معبد شائولین به قهوه خانه برادران شائولین به غیر از یانگ هان سه، تغییر نام بده و شی جینگ پینگ، قهرمان کنونی معبد، بتونه یه نم دار و یه نعنا دوسیبو با یه دست و شیش تا چای رو با یه دست دیگه ش بیاره تا دم تخت.

بر خلاف میل باطنی جناب موتمن پستشونو منتشر می کنیم به دو دلیل. اول اینکه لازمه بدونن که مخاطبان سایت خبرنگاران از آنچه که در آینه میبینن بهشون نزدیکترن و حواسشون به همه چیز هست. دوم به این دلیل که مطلع تر و باجنبه تر از کسایی که مجله اینترنتی خبرنگاران رو دنبال میکنن هیچ جای جهان پیدا نمیکنن.

مختار سائقی این عکسو از خودش بر مزار حسین پناهی منتشر نموده. فقط مختار جان، بهتر بود یه زیر اندازی یه جایگاه تاشویی چیزی با خودت میبردی. حسین راضی نیست خودتو بخاطرش اینجور به خاک و خل بکشی. روح حسین پناهی عزیز شاد و یادش گرامی.

اگه آرش بتونه آفتابه رو در فرهنگ مستراح رفتن چینیا جا بندازه، میتونیم سالانه بیش از کل صادرات نفتیمون، از صادرات آفتابه به چین درآمد کسب کنیم. اینجوری هم نفتمون سر جاش میمونه، هم انتقام جنسای چینی رو ازشون گرفتیم.

تولدها

امروز تولد ناصر هاشمی، هنرمند ارزنده کشورمونه. بابک برزویه در اینستاگرام، تولد ناصر خانو بهش تبریک گفت.

ما هم تولد ناصر خان هاشمی رو بهشون تبریک میگیم و براشون آرزوی طول عمر و سلامت میکنیم.

ترین های روز:

بچه هاه ترین: به مناسبت فعال شدن کودک درون بعضی از ستارگانمون، این قسمتو امروز برای اولین بار به بخش ترین هامون اضافه کردیم. بچه هاه امروز همزمان میرسه به بهاره افشاری، امیر کاظمی و بهنوش بختیاری.

باحال ترین: باحال ترین امروزو میدیم به آرش استیلاف و تبلیغی که توی تلویزیون چین واسه آفتابه نموده.

غمگین ترین: غمگین ترین امروز تعلق میگیره به عکس مختار سائقی بر مزار حسین پناهی. روح حسین عزیز شاد.

مثل روزهای گذشته، مشتاقانه منتظر خواندن پیشنهادات و نقدها سازنده شما بزرگواران درباره این بخش خبری هستیم. تا فردا و یک ستارگان مجازی دیگر، حق نگهدارتان.

منبع: setare.com
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1404

به "ستارگان مجازی (چهارشنبه 22 فروردین 97)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (چهارشنبه 22 فروردین 97)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید