سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی ماکسیم در ایران

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سامانه درخواست خودرو ماکسیم با اعلام سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی در ایران، از مرکز تماس 1611 خود رونمایی کرد.

سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی ماکسیم در ایران

شرکت ماکسیم، در نشست خبری که پیش از ظهر دوشنبه 5 مهرماه در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، از سرویس نو خود - مرکز تماس 1611 - رونمایی کرد.

ایلیا بانی شف مدیر منطقه ای ماکسیم در این نشست که با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از اتاق اصناف و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی برگزار گردید با بیان این که ایران و روسیه در مقطع کنونی به علت تحریم هایی که به صورت ناعادلانه بر هر دو کشور تحمیل شده، به صورت نسبی شرایط مشابه ای را تجربه می نمایند، گفت: این تجربه مشترک، دیدگاه های ایران و روسیه را به هم نزدیک می نماید و بین این دو کشور اتحاد ایجاد می گردد. وی اضافه کرد: ما معتقدیم اصلا منصفانه نیست که یک کسب و کار سالم و شفاف به علت مسائل سیاسی لطمه ببیند و به مخاطره بیفتد. این سوال در محافل محبت آمیز از ما می گردد که شما روس ها اینجا چه کار دارید؟! جواب روشن است، ایران کشوری بزرگ و غنی است و ما علاقمندیم در ایران کار کنیم.

بانی شف با بیان این که ما برای کار در ایران سرمایه گذاری در این کشور را در دستور کار قرار دادیم، توضیح داد: سرمایه ای که ما در ایران به کار انداختیم از محیط آمریکا به دست نیامده و در بند دلار آمریکا اسیر نیستیم. سرمایه گذاری 5 میلیارد یورویی یکی از برترین و شفاف ترین کسب و کارهای حوزه آی تی روسیه است و امیدواریم قدم های مفیدی در حمل و نقل کشورهای دیگر از جمله ایران برداریم. در حال حاضر در روسیه 300 شهر به این سامانه متصل هستند و 350 هزار خودرو به وسیله این سامانه سرویس دهی می نمایند که این امر حکایت از ایجاد هزاران فرصت شغلی است.

مدیر منطقه ای ماکسیم در ادامه با بیان این که این شرکت تا به امروز در مجموع 5 میلیارد یورو در ایران سرمایه گذاری نموده است، گفت: تمام فعالیت های ما در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و همکاری نزدیکی با نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی مرتبط و شهرداری ها داریم.

وی با اشاره به این که ماکسیم در روسیه سابقه 10 ساله و در ایران سابقه یکساله دارد، اضافه کرد: تمام اهداف و وعده هایی که یک سال پیش داشتیم اکنون محقق شده است و حتی فراتر از اهداف خود حرکت نموده ایم. امروز از مرکز تماس 1611 رونمایی می گردد که سرویسی نو و متمایز در این حوزه به شمار می رود و افتتاح این مرکز تماس به معنای خلق فرصت های نو شغلی است.

بانی شف با اظهار امیدواری به آینده سرمایه گذاری و کار ماکسیم در ایران، اعلام نمود: شرکت ماکسیم برترین الگو برای سرمایه گذاران روس است و ما ثابت کردیم می توان در ایران کسب وکار راه اندازی کرد و پیروز شد.

در ادامه این نشست آرمین کریمی مدیر توسعه و عملیات شرکت ماکسیم در ایران نیز با بیان این که یکی از اهداف ما توسعه خدمات این سامانه به تمام شهرهای ایران است، گفت: ماکسیم در حال حاضر از نظر شهرهای تحت پوشش بزرگترین سامانه درخواست خودرو در کشور است. در ابتدا این سامانه را در شهرهای بالای 1 میلیون نفر جمعیت راه اندازی کردیم و بعد آن را به شهرهای بالای 100 هزارنفر جمعیت توسعه دادیم. اکنون 60 شهر کشور زیر پوشش خدمات سامانه درخواست خودرو ماکسیم هستند و بعد از گذر از فاز اول و ورود به شهرها و توسعه زیر ساخت ها اکنون در فاز دوم به فراگیر شدن سرویس ماکسیم در شهرها پرداخته ایم.

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2165

به "سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی ماکسیم در ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی ماکسیم در ایران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی ماکسیم در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید