سرورهای سری 10 سرورهایی قابل اعتماد و ساخته شده برای امروز و فردا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، ما در عصری زندگی میکنیم که سرشار از تقاطعات دیجیتالی میباشد و فراگیر تر شدن Big Data ، پویایی اطلاعات، اینترنت اشیا و تکنولوژی های وابسته به پردازش های ابری کسب و کار شرکت و کمپانی ها را به راهی جدید و جذاب میکشاند.

سرورهای سری 10 سرورهایی قابل اعتماد و ساخته شده برای امروز و فردا

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام یاقوت سرخ، در قلب و مرکز این تکنولوژی ها Applicationها و Data ها قرار دارند که این موضوع باعث شده است که IT به عنوان مرکز این نوآوری ها قرار بگیرد.

مراکز IT نیاز دارند تا متناسب با سرعت کسب و کار های امروز پردازش و عمل کنند، تا بتوانند شتاب دهنده ای برای ایده ها، کالاها و خدمات جدید باشند. تکنولوژی های IT برای آنکه بتوانند به طور پیروز به این ایده ها سرعت دهی کنند نیاز به زیرساخت هایی هستند که بتوانند با به درستی ترکیب کردن زیرساخت ها و خدمات به توسعه و گسترش Application ها بپردازند.

این موضوع باعث شده تا سرورHPE به تبدیل به پر فروش ترین سرورهای موجود در بازار ایران تبدیل شود.

دلایلی که باعث شده سرورهای HPE به عنوان سروری قابل اعتماد برای کارشناسان حوزه IT تبدیل شود:

یک: Agility (سرعت بالا)

بهینه کردن بازدهی با استفاده از تکنولوژی (intelligent System Tuning (IST که این تکنولوژی شامل Jitter Smoothing و Core Boosting وWorkload Matching می باشد.

استفاده از به روز ترین پردازنده های دنیا : Intel Xeon Scalable processors و AMD EYPC 7000 Series processors

بالا بردن بازدهی و سرعت پردازش سرور با به کار بردن HPE Smart Memory با سرعت 2666MT/s و تکنولوژی Fast Fault Tolerance استفاده می کنند.

انتخاب، گسترش، مدیریت و عیب یابی ساده با استفاده از امکاناتی که روی سرور قرارداده شده است. (HPE One view , HPE ILO و iLO Amplifier Pack .)

دو: Security (امنیت)

مقابله با حملات با استفاده از تکنولوژی HPE exclusive, Silicon.

تشخیص کد و Malware های در معرض خطر با استفاده از بررسی زمان اجرای Firmware.

استفاده از تکنولوژیAMD Secure Processor که باعث فعال شدن (Secure Memory Encryption (SME و (Secure Encrypted Virtualization (SVE می شود و با فعال شدن امینت محافظت از اطلاعات را بالا میبرد.

ریکاوری کردن Frimware دستگاه به آخرین ورژن قابل اطمینان با استفاده از تکنولوژی Secure. Recovery

قراردادن تنظیمات سرور در امن ترین حالت ممکن با استفاده از تکنولوژیSecure Recovery.

بالابردن امنیت با استفاده از iLO 5 Advanced Premium Security.

استفاده از سخت افزارهای امنیتی بر روی دستگاه (Trusted Platform Module (TPM وChassis Intrusion Detection Kit و Secure NICs.

سه: Economic control انتخاب متناسب بودجه

سرورهای شرکت اچ پی اینترپرایز به گونه طراحی شده اند که شما می توانید متناسب بودجه و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید سرور، سرور موردنظر خود را خریداری نمایید.

پرفروش ترین سرور نسل دهم اچ پی

معرفی سرور DL380 G10 :

سرور DL380 Gen10 یکی از پرفروش ترین و کارآمدترین سرور های رک مونت تولید شده توسط شرکت HPE می باشد.

این سروراچ پی در صورت متصل شدن بر روی رک تعداد دو یونیت از یونیت های رک ما را اشغال خواهد کرد.

سرور DL380 Gen10 دارای دو اسلات پردازنده است که میتوانیم این پردازنده ها را از سری پردازنده های Intel® Xeon® Scalable 8100 seriesIntel® Xeon® Scalable 6100 series ، Intel® Xeon® Scalable 5100 series ، Intel® Xeon® Scalable 4100 series ، Intel® Xeon® Scalable 3100 series انتخاب نماییم.

با انتخاب پردازنده از سری پردازندهای قید شده در بالا به ازای هر پردازنده تعداد 4 تا 28 هسته پردازشی در اختیار خواهیم داشت. که موضوع تاثیر بسزایی بر روی سرعت پردازش اطلاعات ما خواهد داشت.

بر روی سرور DL380 Gen10 به ازای هر پردازنده 12 اسلات مموری قرار داده شده است. که می توانیم این اسلات ها را به مموری های 128GB پر کنیم. با قرار دادن مموری های 128GB روی اسلات های سرورHP می توانیم به حداکثر میزان مموری که می توان روی این سرور قرار داد برسیم که این مقدار 3TB است.

مموری هایی که میتوانیم روی این سرور قرار دهیم از مموری های نوع DDR4 SmartMemory هستند که روی این مموری ها از بروزترین تکنولوژی ها برای محافظت از اطلاعات استفاده شده است.

سرور DL380 Gen10 قابلیت در بر گرفتم تعداد 8 و یا 12 درایو LFF و یا 8 ، 10 ، 16 ، 18 و یا 24 درایو SFF را داراست. این درایو ها در قسمت جلویی سرور نصب میشوند. در صورتی که در جلو سرور فضای لازم برای اضافه کردن درایو را نداشته باشیم میتوانیم 6 درایو SFF و یا 3 درایو LFF در قسمت پشتی سرور قرار دهیم.

همچنین علاوه بر درایو های معمولی درصورتی که از تمامی قسمت های جلویی و پشتی سرور استفاده کرده باشیم، می توانیم تعداد 20 درایو NVMe روی سرور استفاده نماییم.

این درایوها می توانند اینترفیس های SAS ویا SATA داشته باشند.

در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال در مورد سرورHPE می توانید با کارشناسان شرکت شبکه گستران یاقوت سرخ مرکز تخصصی فروش سرورها و استوریچ های اچ پی به شماره تماس 71189-021 تماس گرفته و یا به سایت شرکت یاقوت سرخ به آدرس www.Ysorkh.net مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1337

به "سرورهای سری 10 سرورهایی قابل اعتماد و ساخته شده برای امروز و فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرورهای سری 10 سرورهایی قابل اعتماد و ساخته شده برای امروز و فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید