سفیر روسیه: انگلیس نقش مهمی در دشمن جلوه دادن مسکو در غرب دارد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سفیر روسیه در لندن گفت: در انگلیس کوشش جدی می گردد تا از روسیه چهره یک دشمن ترسیم گردد و برای این منظور فعالانه از اتهامات بی پایه و اساس رسانه های آمریکایی استفاده شده و بعد این مسائل در سطح رسمی مطرح می گردد.

سفیر روسیه: انگلیس نقش مهمی در دشمن جلوه دادن مسکو در غرب دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آندری کلین سفیر روسیه در انگلستان از نقش جدی مقامات لندن در ایجاد یک چهره دشمن از روسیه در غرب صحبت کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این دیپلمات روس در مصاحبه ای با یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور، در پاسخ به این سئوال که آیا انگلیس نقش مرکزی در کوشش های کشورهای غربی در افزایش محدودیت ها علیه روسیه و مقابله فعال این کشور دارد، پاسخ مثبت داده و گفت: واقعیت این است که هر روز که می گذرد، ما شاهد مطالب ضدروسی بیشتری در رسانه های انگلیسی هستیم. کوشش می گردد تا از روسیه چهره یک دشمن واقعی ترسیم گردد، بدون اینکه دلیل واقعی و ذکر مستنداتی در این رابطه بیان گردد. روسیه را به هر اتهامی که ممکن باشد، متهم می نمایند.

آندری کلین همچنین یادآور شد: در اینجا، در لندن، تمامی آنچه که درباره روسیه در رسانه های آمریکایی و دیگر مطبوعات غربی گفته می گردد، بیان می گردد و سپس این مسائل در سطح رسمی مطرح شده و در مباحثات سطح بالا، از جمله در مجلس انگلیس، مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

سفیر روسیه در لندن پیش از این نیز پیش بینی نموده بود که دولت انگلیس ممکن است در آینده نزدیک تحریم های جدیدی علیه مسکو در رابطه با شرایط آلکسی ناوالنی اعمال کند.

ضمن اینکه، روز گذشته سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه ای اعلام نمود که پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، روابط مسکو و لندن بهبود پیدا ننموده و در نقطه انجماد قرار گرفته است. لاوروف یادآور شد که طرف روسی بارها علاقه مندی خود به گسترش روابط مالی با انگلستان، به رغم برگزیت را اعلام نموده و همچنان امیدوار است که این کشور شریک مهم مالی روسیه باقی بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1491

به "سفیر روسیه: انگلیس نقش مهمی در دشمن جلوه دادن مسکو در غرب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر روسیه: انگلیس نقش مهمی در دشمن جلوه دادن مسکو در غرب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید