سه امتیاز ارزشمند میلان در هفته پانزدهم لیگ ایتالیا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، میلان در هفته پانزدهم سری A ایتالیا توانست با رجحان دو بر یک برابر کروتونه سه امتیاز شیرین این هفته را کسب کند.

سه امتیاز ارزشمند میلان در هفته پانزدهم لیگ ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ارزون ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، هفته پانزدهم رقابت های سری A ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری یک ملاقات ادامه یافت که در آن میلان در خانه به ملاقات تیم تازه صعود نموده کروتونه رفت. در حالیکه این ملاقات تا دقایق خاتمهی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، میلان توانست گل رجحان را به ثمر برساند و سه امتیاز شیرین اما سخت این هفته را کسب کند.

ابتدا برای کروتونه در همان نیمه نخست فال سینلی پیروز شد در دقیقه 21 گلزنی کند. میلانی ها گل خورده را در دقیقه 41 با ضربه مهار نشدنی پاسالچ پاسخ دادند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به خاتمه برسد.

میلانی های بدشانس در شروع نیمه دوم یک ضربه پنالتی را از دست دادند و میانگ نتوانست برای تیمش گلزنی کند تا در دقیقه 86 لاپادولا توانست گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برساند تا این یدار با رجحان دو بر یک به نفع میلان به خاتمه برسد.

در ادامه این رقابت ها امشب ملاقات حساس رم و لاتزیو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 645

به "سه امتیاز ارزشمند میلان در هفته پانزدهم لیگ ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه امتیاز ارزشمند میلان در هفته پانزدهم لیگ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید