شرکت در کلاس های زبان در کانادا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کانادا فرصت های فراوانی برای گشت و گذار، سیاحت، کار و زندگی دارد و در عین حال مقصدی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

شرکت در کلاس های زبان در کانادا

کانادا به شکل اعجاب انگیزی وسیع و گوناگون است، با تاریخی طولانی در زمینه میزبانی از مسافران، دانش آموزان و دانشجویان و البته تاجران از سراسر جهان. چه شرکت در کلاس IELTS در کانادا باشد یا یادگیری زبان قبل از ورود به مدرسه یا دانشگاه، این سرزمین همچنین مقصدی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. با وجود 10 استان و 3 قلمرو، تعداد فراوانی شهر بزرگ و کوچک و محیط های طبیعی برای گشت و گذار و دیدن وجود دارند، زمانی که شما در حال یادگیری زبان انگلیسی در کانادا هستید.

کانادا برای هر کسی چیزی برای ارائه دارد؛ از محیط های طبیعی وحشی و کوهستانی در غرب تا ستاره فرهنگی شهرهای کانادا یعنی تورنتو و حال و هوای اروپایی بخش شرقی. این سرزمین فرصت های فراوانی برای افراد مختلف برای گشت و گذار، سیاحت، کار و زندگی کردن دارد. کانادا همچنین یک سکوی عالی برای شما برای یادگیری و ارتقای سطح مهارت تان در زبان انگلیسی، تجربه فرهنگ قاره آمریکای شمالی و هم زمان دیدن یکی از زیباترین کشورهای این کره خاکی را در اختیارتان قرار می دهد. ما هم در مجموعه Best Canada Tours آماده ایم شما را در این راستا همراهی کنیم.

دانشجویان فراوانی در سراسر جهان وجود دارند که رویای خارج رفتن و خواندن انگلیسی در کشوری را دارند که زبان انگلیسی، زبان رسمیش باشد. با این وجود به خاطر فضای چند زبانی بودن، بسکمک از آن ها کانادا را از قلم می اندازند. حتما می دانید که کانادا دو زبان رسمی دارد: فرانسوی و انگلیسی؛ با این وجود زبان فرانسوی بیشتر از همه در استان کبک رایج است و بیشتر دیگر منطقه ها و شهرهای این کشور مردمانی انگلیسی زبان دارند. این کشور همچنین گستره متنوع و بی نظیری از کلاس های آموزش زبان برای دانشجویان و دانش آموزان بین المللی را در خود جای داده است، از جمله کلاس IELTS در کانادا. کلاس ها در حوزه های گوناگون و برای افراد با سطوح مختلف تبحر در زبان انگلیسی در دسترس هستند.

اگر شما هم تصمیم دارید برای یادگیری زبان انگلیسی به کانادا سفر کنید، لازم است که در ابتدا اطلاعات مهم در مورد دوره ها و انواع آن ها را به دست آورده و بهترین انتخاب را با توجه به شرایط تان داشته باشید. ما در مجموعه Best Canada Tours کلاس های مختلف آموزش زبان را برای شما آماده کرده ایم، از جمله کلاس IELTS در کانادا؛ کلاس هایی که می توانند جوابگوی نیاز علاقه مندان به گذراندن دوره های ESL باشند. چه دوست داشته باشید برای ورود به دانشگاه های کانادا آموزشی آموزشگاهک و رسمی ببینید یا تنها دوست دارید به خاطر علاقه و لذت تان انگلیسی یاد بگیرید، ما می توانیم شما در هر قدم از این راستا کمک کنیم.

محبوب ترین دوره های آموزش زبان در کانادا، برنامه های کوتاه مدت، فشرده و با موضوع مخاطب عمومی هستند. این دوره ها در پردیس های دانشگاه ها، در مدرسه های دوره متوسطه و در کالج های خصوصی زبان برگزار می شوند. قبل از هر چیز باید با توجه به مدت زمان اقامت تان در کانادا ویزای بازدیدکننده یا ویزای تحصیلی (استادی پرمیت) این کشور را دریافت کنید. در حالت عمومی برای دوره های آموزشی کمتر از 6 ماه نیازی به گرفتن استادی پرمیت نیست.

دوره های فشرده آموزش زبان در کانادا می توانند حتی به کوتاهی 2 ماه باشند. دوره های آموزش زبان فشرده و عمومی، معمولا به شما کمک می کنند توانایی های زبانی تان را برای مقاصد مسافرتی و کاری بالا برده و بیشتر از همه بر شنیدن، صحبت کردن و نوشتن تمرکز دارند. بیشتر دانشگاه های کانادا با آموزشگاه های محلی زبان انگلیسی همکاری دارند و دوره های اختصاصی و طراحی شده ای را تنها برای علاقه مندان به ورود به دانشگاه ترتیب داده اند.

برای افراد مختلف با توانایی زبان متفاوت، سطوح مختلفی از کلاس ها در دسترس هستند. برنامه زمانی این کلاس ها عموما انعطاف پذیر هستند، در نتیجه دانشجویان می توانند کلاس های زبان انگلیسی خود را با کلاس های دروس دیگرشان در دانشگاه هماهنگ کنند. این نوع کلاس ها قصد دارند به دانشجویان بین المللی کمک کنند دایره لغات خود را بزرگ تر کرده و مهارت های گرامری کافی به دست آورند تا بتوانند برای تحصیلات دانشگاهی آماده شوند. بسته به شرایط هر فرد، کلاس ها به صورت تمام وقت یا نیمه وقت و در دوره های زمانی چند ماه یا یک سال برگزار می شوند.

آیلتس و تافل آزمون های شناخته شده و فوق العاده معروف زبان انگلیسی در تمام جهان هستند. بسکمک از دانشگاه هایی که زبان آموزشی شان در کلاس های درسی انگلیسی است، از دانشجویان خارجی داشتن یک نمره قابل قبول در یکی از این آزمون ها را می طلبند. هر دوی این آزمون ها راه هایی موثر برای نشان دادن تبحر زبانی به موسسات آموزشگاهک و دانشگاهی و همچنین صاحبان کسب و کار و تجارت های مختلف هستند. مانند دیگر کلاس های زبان، کلاس IELTS در کانادا هم در زمان های مختلف سال برگزار شده و آموزش های شما می توانند با توجه به نیازهایتان و رسیدن شما به سطح مهارت زبانی در یک حوزه خاص مانند خواندن یا شنیدن اختصاصی شوند.

دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه های بازرگانی کانادا ثبت نام کنند یا در پی کار کردن در یک تجارت کانادایی هستند، اغلب کلاس های زبان تجاری را انتخاب می کنند. هدف این کلاس ها دادن یک فهم فرهنگی و یک تصویر کلی از فرهنگ لغات تجاری و اصطلاحات کاری در فضای تجارت در کانادا به دانشجو است. این کلاس ها، هم در دانشگاه ها و هم در موسسه های آموزش زبان خصوصی در دسترس هستند.

منبع: کجارو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1961

به "شرکت در کلاس های زبان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت در کلاس های زبان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید