عبدالسلام: ملت یمن از نیرو های مسلح حمایت می نماید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس هیئت مذاکره کننده یمن با اعلام اینکه مردم این کشور به حمایت از ارتش و کمیته های مردمی ادامه می دهند گفت ملت بر ادامه نبرد برای دفاع از عزت و کرامت و حاکمیت یمن تاکید می نماید.

عبدالسلام: ملت یمن از نیرو های مسلح حمایت می نماید

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، رئیس هیئت ملی مذاکره نماینده یمن بیان کرد: ملت ما به پشتیبانی از ارتش و کمیته های مردمی یمن تا کوتاهی دست متجاوزان و واداشتن آن ها به توقف تجاوزات و محاصره یمن ادامه خواهد داد.

وی اضافه نمود: با توجه به پافشاری ائتلاف متجاوز سعودی بر ادامه جنایت ها و محاصره یمن، ملت بر ادامه نبرد برای دفاع از عزت و کرامت و حاکمیت یمن تاکید می نماید.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد سازمان ملل جانب داری خودش را از ائتلاف سعودی ثابت کرد و برخی طرف های بین المللی برای مشروعیت بخشیدن به تجاوز این ائتلاف به یمن کوشش می نمایند.

البخیتی اضافه نمود: ائتلاف سعودی با بمباران غیرنظامیان، در یمن کشتار می نماید. حملات شدید هوایی ائتلاف متجاوز علیه غیرنظامیان، نشانه شکست آن در دستیابی به پیروزی های میدانی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1033

به "عبدالسلام: ملت یمن از نیرو های مسلح حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالسلام: ملت یمن از نیرو های مسلح حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید